گوشی انعطاف پذیر Vkworld

گوشی انعطاف پذیر Vkworld برای رقابت با گلکسی S9 در راه است

ظاهرا گوشی انعطاف پذیر Vkworld مجهز به نمایشگر اولد خمیده شرکت Tainma در دست تولید است. این گوشی می‌تواند با قیمتی بسیار کمتر و امکاناتی عالی، حتی با گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ نیز رقابت کند.

کنگره جهانی موبایل، یکی از موفق‌ترین حضور بین‌المللی بسیاری از کمپانی‌ها همراه با ارائه آخرین تکنولوژی‌های آن‌ها برای جهانیان بود. برخی از شرکت‌های چینی نظیر دوج، اولفون و لیاگو نیز در این نمایشگاه بزرگ حضور به عمل آوردند. اما یکی از نام‌های بزرگی که در این رویداد غایب بود، شرکت Vkworld بود. حال گفته می‌شود که عدم حضور آن‌ها به معنای بی‌کار بودنشان نیست، بلکه یک دیوایس کاملا شگفت انگیز برند Vkworld در دست توسعه است.

گوشی انعطاف پذیر Vkworld

همانطور که احتمالا مستحضر هستید، اکثر نمایشگرهای OLED خمیده که ما در گوشی های هوشمند مشاهده می‌کنیم ساخت شرکت سامسونگ دیسپلی است. این تکنولوژی خیلی سخت به دست امده است و حتی ال جی نیز نمی‌تواند در آن با سامسونگ رقابت کند. با این حال یک شرکت چینی به نام Tainma موفق به تولید چنین نمایشگرهایی شده است. در یک گزارش که پیشتر منتشر کردیم، به این نکته اشاره شد که این شرکت چینی از جدیدترین نمایشگر خمیده خود پرده برداری کرده است و حالا یک شرکت گوشی ساز به نام Vkworld قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از یک محصول منعطف پرده برداری کند. در ویدیوی زیر می‌توانید نمایشگر قابل استفاده در گوشی انعطاف پذیر Vkworld را همراه با قابلیت خم شوندگی واقعی مشاهده کنید.

قیمت استثنایی گوشی انعطاف پذیر Vkworld

این صفحه نمایش از فناوری COF‌ بهره می‌برد که می‌تواند لبه‌ی خمیده‌ای نظیر نمایشگر گوشی های سامسونگ و حاشیه‌هایی حتی کوچکتر از آن‌ها را ارائه کند. شرکت Vkworld نشان داده است که این نمایشگر می‌تواند به زودی رکورد قیمت گوشی های انعطاف پذیر را بشکند. آیا نام گوشی پرچمدار آینده این شرکت Vkworld S9 نام خواهد داشت؟ ما به محض دستیابی به اطلاعات تازه‌تر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویدیویی از نمایشگر اولد Tainma