بنتلی بنتایگا هیبریدی

بنتلی بنتایگا هیبریدی در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد

بنتلی بنتایگا هیبریدی (Bentley Bentayga Hybrid) بعد از سه سال انتظار سرانجام در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رونمایی شد. در ادامه بیشتر با خودروی پلاگین هیبرید بنتلی آشنا می‌شویم.

خودروی شاسی بلند بنتایگا، یکی از محصولات فوق لوکس موجود در بازار است که نخستین بار سال 2016 شاهد عرضه آن بودیم. حالا کمپانی انگلستانی بنتلی نسخه هیبریدی این خودروی شاسی بلند را با همان امکانات قبلی توسعه داده، ولی این‌بار از یک موتور 3.0 لیتری V6 در کنار یک موتور الکتریکی بهره برده است. هرچند، این موتور به صورت خالص شما را فقط می‌تواند 31 مایل (49.8 کیلومتر) جابه‌جا کند. در نتیجه، موتور الکتریکی این خودرو برای مسافت‌های کوتاه مناسب بوده و برای بازدید از خانواده و گشت و گذار نباید روی آن حساب کنید. سازندگان با استفاده از موتور V6 تلاش کرده‌اند مصرف سوخت مدل فعلی که در شهر و بزرگراه، به ازای هر گالن به ترتیب 12 و 19 مایل می‌پیماید را تا حد ممکن کاهش دهند.

فیلیپ استارک یک پایگاه شارژ برای بنتلی بنتایگا هیبریدی طراحی کرده است

همراه با این محصول جدید، کاربران از امکاناتی برخوردار خواهند شد که در بسیاری از خودروهای پلاگین هیبرید دیگر نمی‌توان پیدا کرد. به عنوان مثال، طراح مشهور فیلیپ استارک (Philippe Starck)، یک ایستگاه شارژ مخصوص را برای ماشین جدید بنتلی طراحی کرده است. شاید دو ساعت و نیم زمان برای شارژ خودروی شما اهمیت نداشته باشد، ولی حداقل ظاهری ایستگاه شارژی که منتظر آن هستید بسیار جذاب خواهد بود. همچنین، بنتلی به منظور محاسبه بهترین زمان برای استفاده از موتور الکتریکی در حالت هیبریدی، از موقعیت‌یابی GPS استفاده می‌کند که در نتیجه آن، زمانی که به مقصد می‌رسید، تنها نیروی برق خودرو به اتمام رسیده است.

فناوری هایی که در کابین ارائه می‌شود نیز احتمالا فراتر از نیاز شما خواهد بود. نمایشگر 8 اینچی لمسی تعبیه‌شده در بخش مرکزی با یک تبلت اندرویدی 10.2 اینچی جداشدنی همراه با پشتیبانی از وای فای و LTE تکمیل می‌شود.

بنتلی بنتایگا هیبریدی

فعلا اطلاعاتی از قیمت بنتلی بنتایگا هیبریدی منتشر نشده و پیش‌فروش این خودرو هم زودتر از نیمه دوم سال 2018 آغاز نخواهد شد. با این حال می‌توان گفت سازندگان، طیف بسیار کوچکی از مخاطبان را هدف قرار داده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی معرفی این خودرو را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگر تکنوۀوژی به داد این هوا و گرمای زمین برسه

  2. اینا 99درصد بنزین مصرف میکنن یک دردصد برق
    خخخ