گوشی نوکیا 9 ؛ مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه اسمارت فون بعدی نوکیا

گوشی نوکیا 9 ؛ مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه اسمارت فون بعدی نوکیا

گوشی نوکیا 9 (Nokia 9) اسمارت فون بعدی کمپانی HMD Global است که در ادامه به بررسی همه اطلاعات موجود در خصوص مشخصات فنی، امکانات، قیمت و زمان احتمالی معرفی و عرضه آن می‌پردازیم.

هفته گذشته بود که نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی های جدید خود رونمایی کرد. در خلال کنفرانس فنلاندی‌ها در کنگره جهانی موبایل سال 2018، گوشی هایی نظیر مدل 4G نوکیا 8110، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 سیروکو نیز معرفی شدند. اگرچه همگی این محصولات، گوشی های جدیدی به شمار می‌روند، اما نسخه ارتقایافته‌ی موبایل های قدیمی‌تر نوکیا هستند. بدین ترتیب، اچ‌ام‌دی گلوبال تاکنون برگ برنده‌ی خود در سال 2018 را برای رقبایش رو نکرده است.

بر اساس اطلاعات رسیده، نوکیا 8 پرو (Nokia 8 Pro) تنها اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون 845 این کمپانی نخواهد بود؛ این موبایل رده‌بالا به همراه گوشی نوکیا 9 (با پردازنده مشابه) معرفی و روانه بازار می‌شود.

گوشی نوکیا 9 ؛ مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه اسمارت فون بعدی نوکیا

نوکیا 8 ساروکو

همچنین، ادعا شده نوکیا 9 بهترین دوربین را در بین همه اسمارت فون ها خواهد داشت؛ بر این اساس، دوربین نوکیا 9 قدرتمندتر و نوآورانه‌تر از دوربین نوکیا 8 پرو خواهد بود و از 5 لنز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت گوشی نوکیا 9 بالاست

اسمارت فون نوکیا 9 به اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد و نمایشگر آن هم از نوکیا 8 پرو بزرگتر خواهد بود. طبق این گزارش، پرچمدار بعدی نوکیا، گوشی ارزان‌قیمتی نخواهد بود؛ قیمت نوکیا 9 تقریبا هم‌رده و قابل مقایسه با گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ است.

اگرچه هیچ‌کدام از این اطلاعات هنوز رسما تایید یا رد نشده، اما شایعات زیادی بر تایید آنها دلالت دارد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند گوشی نوکیا 8 پرو در تابستان 97 معرفی خواهد شد و زمان معرفی نوکیا 9 نیز کمی بعد از آن (اواخر تابستان یا اوایل پاییز) خواهد بود؛ تاریخی که با زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2018مطابقت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هرچند ارزشش زیاده ولی خریدنش از برند های بی نام و نشون مثل هواوی بهتره

  2. همه گوشی ها چرا یه دفعه گرون شدن هیچیشونم تغیر نکرده

  3. از اس9 بهتره ولی بازم گرونه

  4. به عنوان یکی از طرفداران بی شمار شرکت نوکیا،توقع دارم که باتری گوشی نوکیا ۹ زیر 7000mAh هفت هزار میلی آمپر نباشه،درضمن شش سال پیش در مدل 808 و لومیا 1020 قدرت دوربین پیور ویو و اپتیکال این گوشی ها 41 چهل ویک مگاپیکسل واقعی بود امیدواریم که این دفعه 50پنجاه مگا پیکسل قدرت دوربین های کارل زایس گوشی نوکیا ۹ باشه البته با پردازنده اسنپدراگون 855 و 512 حافظه داخلی و صفحه نمایش بالای 6 شش اینچ4K به نسبت 18:9 آلیاژ بدنه آلثنیوم سری 7000 و استاندارد مقامت گوشی IP-68 به همراه 5G و اولین گوشی دارای قابلیت هوش مصنوعی نوکیا