آناناس جاب

بدون رزومه استخدام شوید و استخدام کنید

مصاحبه با زن کارآفرین ایرانی، مقیم فرانسه، بنیان‌گذار و مدیرعامل اپلیکیشن کاریابی آناناس جاب که پس از حدود 14 سال از ترک ایران با هدف ایجاد یک سیستم مدرن و آسان کاریابی به ایران بازگشته است.

آناهیتا متولی، کارآفرین مقیم فرانسه، بنیان‌گذار و مدیر عامل اپلیکیشن کاریابی آناناس جاب است که پس از حدود 14 سال از ترک ایران با هدف ایجاد یک سیستم مدرن و آسان کاریابی به ایران بازگشته است.

آناهیتا پس از توسعه اپلیکیشن در فرانسه، با اخذ پذیرش در شتاب‌دهنده آواتک، به ایران باز می‌گردد و در مدت دو ماه حضور در آواتک با آشنا شدن به اکوسیستم استارتاپی ایران، اپلیکیشن آناناس جاب را بومی‌سازی می‌کند و با کمپین جذب کارآموز در استارتاپ‌های ایران، اپلیکیشن آناناس جاب را وارد بازار می‌کند.

آناناس جاب

آناهیتا متولی دارای سابقه کار در کشورهای حوزه خلیج فارس، آفریقا و شبه قاره هندوستان و مدرک MBA از دانشگاه ولونگونگ استرالیا، مدرک PMP ، مدرک مدیریت مالی شرکت‌های هواپیمایی از IATA و مدرک مارکتینگ از Google است. وی به همراه همسر بلژیکی خود ، که هم‌بنیان‌گذار آناناس جاب است، هم اکنون در حال فعالیت در شتاب‌دهنده فینوا هستند.

آناناس جاب در کوتاه زمانی پس از انتشار، برای ارائه به کنفرانس اقتصادی سوییس در تهران انتخاب می‌شود و همچنین به عنوان یکی از استارتاپ‌های ایرانی در کنفرانس سران کشورهای دی هشت، انتخاب می‌شود.

آناهیتا و همسر خود، قبل از ایده آناناس جاب، اپلیکیشن We Pass it Forward را ساخته و منتشر کردند که با هدف خیریه و غیرانتفاعی جهت کمک به خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند طراحی و ساخته شده است. این اپلیکیشن به عنوان فینالیست مسابقه کارآفرینان توسط رادیو دوبی انتخاب شد.

در خصوص هدف از ایجاد اپلیکیشن آناناس جاب، خانم متولی می‌گوید:

آناناس جاب با هدف کمک به جمعیت جوان و دوستدار تکنولوژی ایرانی به وجود آمده است. معمولا وقتی که جوانان از دبیرستان یا دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، مشکل کاریابی آنها نمود پیدا می‌کند و چه بسا قبل از فارغ‌التحصیل شدن هم، جوانان اضطراب دارند که چگونه کار پیدا کنند.

بیشتر سایت‌های کاریابی مخصوص نیروی کاری با تجربه طراحی شده است که خواهان رزومه کامل، تجربه کاری و غیره هستند. این موضوع باعث به وجود آمدن بن بست برای جوانان فارغ‌التحصیل و بی‌تجربه می شود و در این بین افرادی، با فروش تست‌های روانشناسی سعی در گمراه کردن نیروی جوان و لیبل‌گذاری شخصیتی روی این افراد جوان می‌کنند که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و پروسه استخدام جوانان را پیچیده‌تر می‌کند.

آناناس جاب با هدف برطرف کردن این مشکل و با شعار دیگر نیازی به رزومه ندارید و در عرض سه روز کار پیدا کنید، سعی در تسهیل استخدام نیروی جوان و پر انرژی دارد.

در آناناس جاب کارجویان با ساخت پروفایل، مشاغل نزدیک به خود را می‌بینند، با کمک الگوریتم انطباق می‌توانند برای مشاغلی که بیشترین شانس انتخاب شدن را در آن‌ها دارند را انتخاب کرده و درخواست خود را ارسال کنند و در نهایت با استفاده از سامانه پیام اپلیکیشن با کارفرمایان صحبت کنند.

آناناس جاب

در آناناس جاب، درخواست‌های کاری تنها برای سه روز معتبر هستند و کارجویان سه روزه پاسخ درخواست خود را می‌گیرند.

با این نوآوری، پروسه یک ماه یا بعضا دو ماهه کاریابی کارجویان در سه روز خلاصه می‌شود و دیگر کارجویان نیازی به نوشتن رزومه، درخواست نامه، تماس تلفنی و انتظار بیهوده و طولانی برای دریافت جواب درخواست کاری خود نخواهند داشت.

اپلیکیشن آناناس جاب به سه زبان فارسی، فرانسه، انگلیسی قابل استفاده است و این چند زبانه بودن راهکاری برای شرکت‌های بین‌المللی داخل ایران خواهد بود که برای استخدام نیروی انسانی خود همواره دچار مشکلات فراوانی هستند.

سه روزه به رایگان استخدام کنید یا کار پیدا کنید

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ببین چی به فکرش رسیده دمش گرم

  2. مگر اینا به داد بیکاری برسن

  3. بیچاره چرا برگشتی ؟؟

  4. میشه یعنی به منم یه کاره پاره وقطع ۳ ساعت در روز بدن؟ مردم از بی کاری
    حقوقم نمیخوام فقط میخوام مفید باشم در جامعه تا احساسه رضایت کنم از خودم