انتشار تصاويري جديد و واضح از گلکسي اس 4

چند ساعت پیش از شروع کنفرانس معرفی گلکسی اس 4 سامسونگ، یک وب سایت چینی تصاویر با کیفیت و واضح این تلفن را منتشر کرده است. مجموعه تصاویری که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید توسط وب سایت چینی Mobile.it168.com منتشر شده‌اند و این تصاویر، ویدیو و عکس‌های قبلی منتشر شده در رابطه با نسل چهارم گلکسی اس را تایید می‌کنند و به این ترتیب تقریبا مطمئن هستیم که شکل و شمایل ظاهری این تلفن چطور خواهد بود.

براساس اطلاعات بدست آمده تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 4.99 اینچ بوده و نسخه تک سیم کارته آن تنها 7.7 میلی‌متر ضخامت و 138 گرم وزن دارد.

نسخه بین‌المللی پرچمدار جدید سامسونگ مجهز پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa، دوربین 13 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیو 1080p، دوربین جلوی 2 مگاپیکسل، حافظه رم 2 گیگابایت و سیستم عامل اندروید 4.2.2 یا آبنبات پاستیلی گوگل است.

شب گذشته بلومبرگ گزارش کرد که گلکسی اس 4 فاقد قابلیت Eye Scrolling است اما از فناوری Eye Tracking بهره خواهد برد.
براساس گزارش it168 تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ از 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، یک پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5410 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به همراه گرافیک PowerVR SGX 544MP3 بهره می‌برد. این تلفن همچنین 138 گرم وزن و 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد. باتری تلفن گلکسی اس 4 نیز 2600 میلی آمپر ساعت گزارش شده است.

گلکسی اس 4 از قابلیت مشابه Air View در گلکسی نوت 2 که توسط قلم دیجیتال میسر می‌شد، پشتیبانی می‌کند با این تفاوت که کاربر به جای استفاده از قلم انگشت خود را با فاصله نسبت به نمایشگر قرار می‌دهد.


منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*