خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. با مشخصات و قابلیت‌های این خودرو الکتریکی قرار است در سال 2020 عرضه شود بیشتر آشنا شوید.

سانگ یانگ در حال آماده سازی خود برای پرده برداری از نقطه قوت بخش خودروهای الکتریکی خود همراه با یک مدل تمام الکتریکی است.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV که در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد قرار است در سال 2020، جایی که دیگر اکثر اتومبیل سازها به تولید خودروهای الکتریکی مشغول هستند روانه بازارهای جهانی شود. این نخستین خودرو مفهومی شرکت کره‌ای سانگ یانگ بود که معرفی شد؛ هرچند آن‌ها در نظر دارند مدل الکتریکی تیوولی را نیز روانه بازار کنند.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV

سانگ یانگ e-SIV عاری از جلوپنجره جداگانه و مجهز به لایت بار پشتی

پیش از آنکه خودرو الکتریکی سانگ یانگ e-SIV از راه برسد،‌ یک مدل مجهز به موتور احتراقی از خودرو کوراندو قدیمی در سال 2019 عرضه خواهد شد و قصد دارد به رقابت نیسان قشقایی بپردازد. شکاف بین تیوولی و رکستون در محدوده اتومبیل‌های SUV این شرکت می‌تواند با مدل تولیدی سانگ یانگ e-SIV کاملا پر شود. این خودرو مفهومی از ابعاد نسبتا بزرگی به عنوان یک اتومبیل 4 درب برخوردار است. دماغه‌ی خودرو عاری از جلوپنجره‌ی جداگانه‌ای بوده و یک لایت بار نیز بر روی قسمت پشتی خودرو تعبیه شده است تا همه چیز شیک و مدرن به نظر برسد. از برخی جهات این خودرو را می‌توانیم شبیه به مدل رکستون و همچنین خودرو مفهومی تیوولی EVR EV بدانیم که سانگ یانگ آن را در نمایشگاه خودرو ژنو 2015 معرفی کرده بود.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV

در داخل خودرو، صندلی 4 نفره و یک کابین دیجیتالی عریضی مشاهده می‌شود که اطلاعات و پیام‌های مرتبط با سفر شما را به تصویر می‌کشد. برای بهره بردن از این امکانات نیز یک نمایشگر لمسی تعبیه شده تا بتوانید به سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی خودرو دسترسی پیدا کنید. این سیستم از ماشین یادگیری و تکنولوژی تشخیص صدا برخوردار است و با ستفاده از اتصال اینترنتی می‌تواند ناوبری ماهواره‌ای را به ارمغان بیاورد. این سیستم همچنین می‌تواند به سیستم ابری متصل شده تا به راننده اجازه دهد به اجزای مختلف خودرو همچون روشن و خاموش کردن، سیستم تهویه مطبوع، عیب یابی خودرو و غیره دست پیدا کند.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV

گرچه قدرت واقعی این خودرو مفهومی را می‌توان در مدل تولیدی احتراقی آن در سال 2020 مشاهده کرد، اما به هر جهت سانگ یانگ e-SIV به یک باتری 61.5 کیلووات ساعتی ممجهز بوده و قادر به ارائه قدرت 188 اسب بخاری است. گفته می‌شود با هر بار شارژ‌ این خودرو 450 کیلومتر را می‌پیماید و حداکثر سرعت آن نیز 150 کیلومتر بر ساعت است. در اینجا یک پکیج از تکنولوژی سیستم رانندگی خودکار وجود دارد و با استفاده از یک سنسور رادار و دوربین می‌تواند امنیت مسافران خود را با حفظ فاصله تا خودروی جلویی تامین کند.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV