نسخه فیس لیفت فورد اج

نسخه فیس لیفت فورد اج در نمایشگاه ژنو معرفی شد

نسخه فیس لیفت فورد اج (Ford Edge Facelifted) در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. این خودرو حالا با ظاهری مدرن‌تر، پیشرانه‌های قدرتمند اختصاصی و گیربکس تازه روانه بازارهای اروپایی خواهد شد. در ادامه بیشتر با فورد اج 2018 آشنا شوید.

کمپانی فورد با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو از نسخه فیس لیفت فورد اج ، خودرو SUV محبوب خود پرده برداری کرد و اعلام کرد که فروش آن را از سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.

بزرگترین خودروی شاسی بلند فورد قرار است با ظاهری کوچک‌تر از مدل Ecosport با طراحی چراغ جلو جذاب‌تر همراه چراغ‌های ال ای دی به صورت استاندارد، یک پنجره مشبک جدید در جلو و همچنین یک لایت بار ویژه در قسمت پشتی خود روانه بازار می‌شود. در قسمت پشتی ما همچنین یک شیشه براق مشکی رنگ را می‌توانیم ببینیم که دو چراغ پشتی خودرو را به یکدیگر متصل کرده است.

نسخه فیس لیفت فورد اج

مشخصات فنی فیس لیفت فورد اج

این خودرو شاسی بلند فیس لیفت شده قرار است با یک پیشرانه 2 لیتری Ecoblue bi-turbo دیزلی که بالاترین در نوع خود است همراه با توان تولید 235 اسب بخار روانه بازارهای اروپایی شود. این درحالی است که نسخه‌ی آمریکایی فورد اج با یک پیشرانه 2.7 لیتری 6 سیلندر با توان تولید 335 اسب بخار و با نام Edge ST به فروش می‌رسد. پیشرانه‌ی مدر اروپایی اج به شکل سفارشی برای این خودرو طراحی شده و از مشخصات ST Line برخوردارند که می‌تواند به شیفترهای دنده و تریم مشکی داخلی متفاوت آن اشاره کرد.

موتور Ecoblue این خودرو از دو توربو برخوردار است که یکی از آن‌ها بزرگ و دیگری کوچک است. این دو توربو با عملکردی ترکیبی می‌تواند باعث گشتاور بالاتر مدل پایینی و حتی تولید گشتاور بیشتری در مدل بالایی آن باشند که به قدرت بیشتر خودرو می‌انجامد. این پیشرانه همچنین در دو مدل دیگر 187 اسب بخاری چهار چرخ محرک و 148 اسب بخاری نیرو در چرخ‌های جلو برخوردار است، در حالی که یک گیربکس جدید 8 سرعته اتوماتیک نیز به سیستم محرکه خودرو افزوده شده است.

از دیگر تکنولوژی‌های اضافه شده به نسخه فیس لیفت فورد اج که از آن رقیبی قدرتمند برای خودرو فولکس واگن Touareg می‌سازد می‌توان به یک سیستم فرمان Easive جدید اشاره کرد که با کمک به حرکت ماشین در هنگام نزدیک شدن به موانع، از تصادف جلوگیری خواهد کرد. کروز کنترل انطباقی با تمرکز بر روی ترمز پس از تصادف نیز برای نخستین بار است که در سطح قاره اروپا بر روی یک خودرو تعبیه می‌شود.

کنسول وسط کابین داخلی بازطراحی شده است. یک شارژر بیسیم گوشی های هوشمند و یک نمایشگر 8 اینچی لمسی همراه با سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی Sync 3 را می‌توان در داخل خودرو مشاهده کرد. داشبورد دیجیتالی این خودرو می‌تواند با تنظیمات راننده سازگار باشد.

نسخه فیس لیفت فورد اج

لازم به ذکر است از آنجایی که خودروهای شاسی بلند کمپانی فورد اعم از مدل‌های Ecosport، Kuga و Edge در سال 2017، حالا این سگمنت از بازار حتی از اهمیت بیشتری نیز نزد این غول خودروسازی برخوردار شده است. فورد سال گذشته 230 هزار دستگاه خودرو SUV در اروپا به فروش رساند که 16 هزار دستگاه آن، مدل اج بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا اینقدر ماشینای اینا خوبن