یک مشکل جدی در آیفون های جدید : آیفون 6 بر اثر فشار خم می شود + ویدیو

ویدیوی تست جدیدی میزان مقاومت آیفون 6 پلاس را در برابر خم شدن بررسی کرده است. این آزمایش پس از آن انجام می‌شود که گزارش‌هایی بسیاری در مورد خم شدن این اسمارت فون در جیب افراد منتشر شده است.

gsmarena_002

نخست گزارش‌هایی پراکنده بود که از سوی تعدادی از صاحبان آیفون 6 پلاس مبنی بر خم شدن این اسمارت فون در اینترنت منتشر شد. کانال Unbox Therapy یوتیوب پس از دریافت این گزارش‌ها سعی کرده نشان دهد که چه میزان فشار با دست می‌تواند سبب خم شدن این اسمارت فون شود.

iphone6bendtest

همان‌طور که در ویدیوی تست نیز مشخص است، آیفون 6 پلاس می‌تواند به آسانی خم شود. ولی مهم اینجاست که فبلت اپل پس از خم شدن دیگر توانایی برگشت به حالت اولیه چون G Flex انعطاف پذیر ال‌جی را ندارد!

دانلود ویدیو

البته مشخص است که هیچ فردی به عمد اسمارت فون خود را خم نخواهد کرد ولی این مشکل زمانی بروز بیشتری دارد که این اسمارت فون را در جیب جلوی شلوار خود گذاشته باشیم و به ناگاه با یک فشار باعث ایجاد یک انحنا در آیفون 6 پلاس گران‌قیمت خود شویم!

bentiphone32323

این خم شدن همان‌طور که شما نیز احتمالا حدس زده‌اید به دلیل وجود بدنه آلومینیومی آیفون 6 است. صبر می‌کنیم ببینیم اپل چه پاسخی برای این موضوع که می‌تواند برای عده بسیاری مشکل ساز شود خواهد داشت.

منابع : cultofmac | gsmarena | engadget | cnet | 9to5mac | macrumors

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. دوستان این ویدئو واقعی نیست اگر ان را دانلود کنید میبینید گه وقتی گوشیو تو دستش میگیره ساعت گوشی ۲:۲۶ هستش . ولی بعد از خم شدن ساعت گوشی ۱:۵۵ هست دقت کنید . گول نخرید اپل بهترین شرکت دنیاست و هیچ وقت همچین سوتی هایی نمیده.

  2. خب یارو داره میگه اگه تو جیب جلو باشه فشار بیاد خم میشه دیگه هم برنمیگرده….شماها چرا جو میدید که میگید همه گوشی ها رو میشه خم کرد…..هر گوشی یه نقطه ضعفی داره….من جی فلکس دارم….خم میشه و برمیگرده ولی وقتی خش میوفته روش ترمیم نمیکنه

  3. و این رو هم بگم که زمانی که اپل حرف اول رو تو گوشی میزد سامسونگو اچ تی وبقیه جایی نداشتن
    بازم میگم طرفدار نیستم فقط ادم باید واقع بین باشه اما الان که تو هر هفته سامسونگ ۳ تا گوشی معرفی میکنه بایدم پیشرفت داشته باشه همین اس۴ سامسونگ که ازمایش شد اگه همین ازمایشو روش انجام میدادن صفش خورد میشد و سریع پشتش اس۵ اومد که ضد ضربه بود هیچ کس همیشه کامل نیست.

  4. طرفدار اپل نیستم ولی در وقتی یه گوشی ۳ تومنی میگیری شک داره که به این راحتی خم بشه در خبر های جدید گجت نیوز هم امتحانش کردن که مقاومه

  5. واقعا حال کردم دیگر واسه همیشه ضایع شدییییییید آزمون ندیدید

  6. خوب با این فشاریکه این میده فولادم خم میشه
    بعدشم ایفون ۶ پلاس اینجوری ایفون۶ که اینجوری نیس

  7. خاک تو سرش ما نمی تونیم بخریم استفاده کنیم این ها چند تا چند تا می خرن که خمش کنن یا با هیدروژن مایع بترکوننش یا بهش شلیک کنن من اگه آیفون داشتم حتی نمی تونستم بهش چپ نگاه کنم

  8. سلام
    لطفا این خاصیت open in new tap که رو هر لینک سایت کلیک میشه یه صفحه دیگه باز میشه رو بردارید
    این کارتون اصلا جزو استانداردهای سایت ها نیس و من خودم همیشه صفحه هارو تو صفحه جدید باز میکنم هرجا که خودم بخوام
    واقعا رو اعصابه این خاصیت
    مرسی از سایت خویبتون ولی خواهشا این موضوع رو بررسی کنید

  9. حالا ما ایفون رو خریدیم قرار نیستش با اون فشاری که اون یاروه تو فیلم بهش وارد کردو بیاریم ما میخریمش که ازش استفاده کنیم نه این که خمش کنیم والا!!!

  10. گوشی آلومینیومی زدن کار هر کسی نیست
    فقط htc

  11. Be man galaxy s5 bedid mishkonamesh dadan be ye marde balegh mikhan khan nashe

  12. سلام خیلی بده این همه پول بدی به ایفون بعد اینطور با دست خم بشه.خخخ.واقعا خداییش نوکیا گوشی مقاوم تولید کرده مثل لومیا۹۲۰ و۹۲۵وغیره گوشی هاش..یاعلی

  13. ببینید با این قدرتی که این داره فشار میده هر گوشی باشه خم میشه ، بخاطر جنسش این شکلش ثابت میمونه ، ولی اگر گوشی دیگه ای بود بخاطر جنس پلاستیکش به حالت اول بر میگشت اما صفحه نمایشش…
    مطمئن باشین گوشی نو جیب اصلا نحت این فشاری قرار نخواهد گرفت

    • بابا تعصب
      قشنگ متنو بخون
      نوشته . این آزمایش پس از آن انجام می‌شود که گزارش‌هایی بسیاری در مورد خم شدن این اسمارت فون در جیب افراد منتشر شده است.

  14. اپل فک کرده فبلت زدن راحتههههه………

  15. چه بد واسه طرفداراش ايشاالله درست ميشه 🙁

  16. واااااا
    چقد بد
    خیلی بد کار شده تو این آیفون اصلا انتظار نداشتم ازش

  17. خب خم بشه نشکسته که اینجور کردن تو بوق.باز به حالت اول برمیگرده.