طراحی اچ تی سی یو 12

در طراحی اچ تی سی یو 12 از یک پنل پشتی مات استفاده می‌شود

طراحی اچ تی سی یو 12 (HTC U12) با وجود پیروی از سبک طراحی محصولات پیشین این شرکت چند تغییر مهم خواهد داشت. قرار است در اچ تی سی U12 شاهد به کار رفتن یک پنل پشتی مات و بسیار متفاوت باشیم که به گوشی ظاهر خاصی می‌بخشد.

با توجه به روال نام‌گذاری پرچمداران سال 2016 و سال 2017 اچ تی سی می‌توان انتظار داشت برترین گوشی این شرکت تایوانی در سال جاری اچ تی سی یو 12 خواهد بود. تاکنون بر اساس شایعات شنیده شده چندین مرتبه مطالبی را درباره مشخصات فنی این گوشی منتشر کرده‌ایم، اما به تازگی اخباری جدید درباره ویژگی‌های ظاهری این گوشی منتشر شده است.

بر اساس اخبار جدید، در طراحی اچ تی سی یو 12 همچنان از سبک Liquid Surface پیروی خواهد شد، با این تفاوت که در مدل جدید یک پنل مات سفید به کار خواهد رفت. این پنل برای یک گوشی که کاملا از شیشه ساخته شده بسیار منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

طراحی اچ تی سی یو 12 از نظر کلی شبیه به پرچمداران پیشین است

در طراحی اچ تی سی یو 12 از پنل شیشه‌ای دارای انحنا در پنل پشتی و جلویی استفاده خواهد شد. این در حالی است که فریم دستگاه از فلز ساخته می‌شود. در طراحی اچ تی سی یو 12 حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده و زیر دوربین قرار خواهد گرفت. هنوز درباره پنل ماتی که قرار است در پرچمدار آتی اچ تی سی به کار برود اطلاعات زیادی در دسترس نیست، به همین دلیل نمی‌توانیم درباره شکل ظاهری گوشی دست به پیش‌بینی بزنیم. بر اساس شایعات، اچ تی سی یو 12 در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) سال 2018 معرفی خواهد شد، به همین دلیل به زودی اخبار موثق بیشتری پیرامون آن منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اچ تی سی از خیلی از برند های معروف مثل ایفون و سسونی بهتره

  2. آخه اچ تی سی هم شد برند>؟

  3. قیافش زشته انگاریه تیکه آهن گرفته دستش