وان پلاس 5 - رکوردشکنی نتایج بنچمارک وان پلاس 6

رکوردشکنی نتایج بنچمارک وان پلاس 6 در آنتوتو + جزئیات جدید

نتایج بنچمارک وان پلاس 6 (OnePlus 6) در سایت آنتوتو منتشر شد. به نظر می‌رسد این گوشی چینی موفق شده بیشترین امتیاز ثبت شده توسط یک گوشی در طول تاریخ را به نام خود ثبت کند.

هفته‌ی گذشته ما یک جفت تصویر را منتشر کردیم که اداع می‌شد به نمونه‌های اولیه گوشی وان پلاس 6 مربوط هستند و هر دو از ظاهر قاب جلویی شبیه به آیفون ایکس و همچنین پنل پشتی شیشه‌ای خبر می‌دادند. حال، جزئیات تازه‌ای منتشر شده که طراحی ناچ استایل پرچمدار پیش روی وان پلاس را تایید می‌کند.

یک سایت اینترنتی مشهور تصاویری از نتایج بنچمارک وان پلاس 6 با شماره مدل A6000 و انتشار یافته در AnTuTu را بر رو خروجی سایت خودش قرار داده است. این گوشی موفق به ثبت امتیاز 276.510 شده که در نوع خود، بالارین امتیاز ثبت شده در بنچمارک آنتوتو است. این امتیاز ثبت شده کمی بالاتر از امتیاز به دست آمده توسط یک گوشی بی‌نام برند شیائومی است که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز بود. بنابراین، حالا دیگر شکی نیست که پرچمدار آینده وان پلاس از جدیدترین تراشه موبایلی کمپانی کوالکام قدرت خواهد گرفت.

نتایج بنچمارک وان پلاس 6 خبر از نمایشگری شبیه به آیفون ایکس می‌دهد

بدیهی است، یک امتیاز بالای بنچمارک نمی‌توان تضمین کننده‌ی یک تجربه کاربری ایده آل باشد، بنابراین باید منتظر ماند و دید که وان پلاس 6 در مقایسه با نسل گذشته خود و یا دیگر گوشی های پرچمدار سال 2018 چگونه عمل خواهد کرد. همانطور که احتمالا شما هم انتظار دارید، نمایشگر این گوشی بسیار بلند است. در قسمت بالایی آن، حاشیه‌ای وجود نداشته و تنها یک تکه بریده شده‌ای شبیه به آیفون ایکس اپل قرار دارد که از برخی سنسورها میزبانی خواهد کرد. به طور کلی نمایشگر این گوشی باید از نسبت 18:9 بهره‌مند بوده و در اصل انتظار داریم وان پلاس 6 دقیقه مشابه گوشی اوپو R15 باشد. از آنجایی که وان پلاس و اوپو زیرمجموعه یک شرکت واحد هستند، از گذشته تا به حال نیز گوشی های وان پلاس مشابه این شرکت طراحی شده‌اند.

شاید وان پلاس گوشی پرچمدار جدید خودش را طی هفته‌های آینده معرفی کند تا از سایر رقبای اندرویدی عقب نماند، اما هنوز فاصله زیادی از معرفی گوشی وان پلاس 5 تی آن‌ها نگرفته‌ایم و این قضیه بعید به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. نتایج بنچمارک وان پلاس 6 خبر از نمایشگری شبیه به آیفون ایکس می‌دهد

    مرجعه تقلید شده اپل

  2. چرا همچین گوشی هایی تو ایران یا نمیاد یا خیلی کم . لوازم جانبیشو که اصلا دیگه نگید . فقط کافیه سامسونگ یا اپل داشته باشید . تا همه لوازم جانبی از همون موقع عرضه رو داشته باشید

  3. بنچمارکا همیشه همینطوریه

  4. الان نصف قیمت اس 9 رو داره با امکانات دو برابری و فدرت پردازشی بیشتر ولی مردم از ترس اینکه یکی ازشون بپرسه گوشیت چیه و بگه چینیه مجبورن سامسونگ بخرن