تماشا کنید ، 3 پرچم دار مطرح بازار در آزمایش خم شدن : آیا فقط آیفون 6 پلاس خم می شود ؟

روز گذشته انتشار تصاویر و ویدیو هایی از یک ایراد بزرگ در آیفون 6 پلاس ، طرفداران اپل ( و شاید مسئولان این کمپانی ) را شوکه کرد.بله ماجرای خم شدن آیفون 6 پلاس تحت فشار نچندان زیاد اکنون به یک تراژدی برای این محصول تبدیل شده.

ابتدا پیشنهاد میکنیم اگر ویدیوی خم شدن آیفون 6 پلاس را که دیروز در مطلبی منتشر کردیم ندیدید ، در ادامه آن را مشاهده کنید :

دانلود ویدیو

اکنون چند سوال مطرح می گردد.اول اینکه آیا این مشکل در آیفون 6 ( نسخه 4.7 اینچی ) هم وجود دارد ؟ دیگر پرچم داران چه ؟ آنها در مقابل چنین فشاری چه واکنشی نشان می دهند ؟

پاسخ به این سوالات را در دو ویدیوی زیر مشاهده می کنید.در ویدیوی اول موتو ایکس موتورولا و اچ تی سی وان ام 8 در کنار آیفون 6 (  نسخه 4.7 اینچی ) مورد آزمایش قرار می گیرند :

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید ، آیفون 6 بسیار بهتر از آیفون 6 پلاس عمل کرد.موتو ایکس هیچ آسیبی ندید و وان ام 8 هم کمی با مشکل مواجه شده و صفحه نمایش نیز به طور موقت از جای خود خارج می‌شود اما هیچ صدمه دائمی مشاهده نمی شود.

اما پرچم داران پلاستیکی نظیر گلکسی نوت 3 سامسونگ چه واکنشی به آین آزمایش نشان می دهند ؟

این ویدیو را ببینید :

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید نتیجه کار بسیار جالب است.علیرغم اینکه از گوشی های پلاستیکی انظار مقاومت کمتری نسبت به گوشی های فلزی میرود اما گلکسی نوت 3 در این آزمایش سربلند بیرون آمد.در واقع این اسمارت فون در اثر چنین فشاری خم می شود اما هیچ آسیبی به آن وارد نشده و دوباره به حالت اول باز می گردد !

نظر شما در مورد این آزمایش ها چیست ؟ آیا اینگونه تست ها را می توان معیار خوبی برای سنجش مقاومت اسمارت فون ها دانست ؟

منابع : techcrunch | bgr

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نوت3 مرررررررررررررررررررررررررررررررررررده

  2. بیچاره ایفون کمرش شکست البته از گوشی های گرون قیمت وباکیفیت اپل بیش از این انتضار نمی رفت

  3. این اپلیا که میگفتن سامی پلاستیکه و……
    کجان الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اره منفی بدین یکم از فشارا عصبیتون کم بشه

  4. با سلام
    نوت ۳ که واقعا عالیه من که دارم ازش راضیم چند بار از دستم افتاد رو زمین ولی چیزی نشد زمین چه سرامیک باشه و چه … تو این تست هم دیدیم با چه فشاری داره خمش میکنه ولی مقاومت کرد نباید به آیفون ۶ هم سخت بگیریم حتما اپل یه راهی براش پیدا میکنه. برای همینه که تا گوشی میاد نباید خرید صبر کرد تا انواع تست ها روش انجام بشه.