چهارمین نسل مرسدس بنز A کلاس

رونمایی از چهارمین نسل مرسدس بنز A کلاس در نمایشگاه ژنو 2018

نسل چهارم خودروی هاچ بک مرسدس بنز A کلاس در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. این خودرو همراه با پیشرانه‌های جدیدتر و انواع تکنولوژی‌های داخلی، جذاب‌ترین نسل خودروهای A Class بنز را به وجود آورده است. در ادامه با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

چهارمین نسل اتومبیل های مرسدس بنز A کلاس همراه با ارتقا جدی در بخش تکنولوژی خود، سه پیشرانه جدید و کمی بزرگ‌تر از قبل در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. این به‌روزرسانی‌ها از این خودرو، یک هاچ بک بسیار شیک با ویژگی‌های مدرن و به‌روز را ایجاد کرده است که کمتر در اتومبیل‌های این سگمنت می‌توان یافت.

آخرین نسل خودرو A کلاس حالا از فاصله محوری در حدو 30 میلی‌متر بیش‌تر و بدنه‌ای 14 میلی‌متر عریض‌تر برخوردار است. این فاصله‌های بیشتر باعث شده تا اتاق بزرگ‌تری به سرنشینان ارائه شد. این افزایش ظرفیت شامل فضای سر، فضای شانه و صندوق بار بزرگ‌تر خواهد بود. مرسدس همچنین ادعا می‌کند که سیستم تعلیق تجدیدنظر شده در این خودرو اجازه می‌دهد تا رانندگی لذتبخش‌تر از گذشته باشد. دمپرهای فعال سفارشی نیز می‌توانند در صورت انتخاب مشتریان، بر روی حالت رانندگی آن‌ها تاثیر بگذارند.

از نظر زیبایی که به مرسدس بنز A کلاس جدید بنگریم،‌ این خودرو معنای تازه‌ای خصوصا در بخش جلوی خود پیدا می‌کند. یک دماغه شیب‌در رو به پایین و چراغ جلوهای اریب رو به پایین چهره‌ی عصبانی جذابی را به این خودرو بخشیده‌اند. یک گزینه نیز برای ارتقا چراغ‌ها و استفاده از چراغ‌های جلو Mlutibeam ال ای دی جلوی روی خریداران است که شامل 18 ال ای دی مجزا می‌شود.

ویدیو بررسی مرسدس بنز A کلاس 2019

 

مرسدس پیشرانه‌های مختلفی را برای مرسدس بنز A کلاس 2019 ارائه کرده است. M 282 یک پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ شده 4 سیلندر است که قادر به تولید 161 اسب بخار انرژی و گشتاور 250 نیوتن‌متر است. این توان توسط یک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته و یا یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرح‌ها انتقال پیدا می‌کند. M 260 یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ شده است که می‌تواند 221 اسب بخار انرژی و گشتاور 350 نیوتن‌متر را تولید کند. برای این مدل تنها یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه موجود است.

چهارمین نسل مرسدس بنز A کلاس

و سرانجام OM 608 یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربودیزل است که 114 اسب بخار انرژی و گشتاور 260 نیوتن‌متر را به تولید خواهد رساند و این نیرو توسط یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مرسدس متعهد شده است که در آینده‌ای نزدیک پیشرانه‌های بیشتری را برای این محصولات معرفی کند. ای کلاس جدید به طور استاندارد دیفرانسیل جلو خواهد بود، اما مشتریان می‌توانند نسخه‌ی چهار چرخ محرک آن را نیز خریداری کنند.

چهارمین نسل مرسدس بنز A کلاس

سیستم چندرسانه‌ای جدید MBUX در مرسدس بنز A کلاس

در داخل کابین، مرسدس بنز A کلاس جدید نخستین مدل مرسدس است که به سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی برند MBUX مجهز می‌شود و مشتریان می‌توانند از مجموعه ابزارهای دیجیتالی این شرکت بهره‌مند شوند. این سیستم در سه مدل مختلف شامل نمایشگرهای 7 + 7 اینچی، 7 + 10.25 اینچی و یا دو نمایشگر 10.25 اینچی در دسترس است که کنار یکدیگر ظاهر پهن و ناگسسته‌ای را ایجاد می‌کنند. مشتریان همچنین می‌توانند بین دو گزینه نمایشگر لمسی و یا یک تاچ پد لمسی به کار رفته بر روی کنسول وسط خودرو یکی را برگزینند. در صورت کمی هزینه‌ی بیشتر، از مزایای پشتیبانی از فرامین صوتی نیز بهره‌مند خواهید شد و می‌توانید با خودروی خود حرف بزنید.

چهارمین نسل مرسدس بنز A کلاس

اتومبیل های A کلاس جدید قرار است از اواخر سال وارد بازار اروپا شده و به ترتیب به سراسر نقاط جهان ورود پیدا کنند. در حال حاضر قیمت این محصولات مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خدایی ماشین اصن به کنار . آدم رنگ قرمزشو می بینه حال میکنه.

  2. ماشین خوشگلیه ولی کوچیکه یکم

  3. کی گفته مشکی رنگ عشقه؟؟؟

    فقط قرررررمز

  4. اوه له له
    بنز همیشه بهترین بوده

  5. چقدر محشره آدم کف میکنه