آپدیت جدید ال جی وی 30

آپدیت جدید ال جی وی 30 دوربین هوشمند V30S ThinQ را به این گوشی آورد

آپدیت جدید ال جی وی 30 در حال انتشار است که می‌تواند قابلیت‌های دوربین هوشمند گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ را به این محصول می‌آورد. طی هفته‌های آینده کاربران ایرانی گوشی LG V30 نیز می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند.

ال جی V30S ThinQ یک نسخه پیشرفته‌تر از مدل اصلی V30 است که علاوه بر ظرفیت رم بیشتر، از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار است. زمانی که کمپانی ال جی در نمایشگاه MWC امسال از گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ پرده برداری کرد، متعهد شد که قابلیت‌های منحصر به فرد دوربین هوشمند این گوشی را همراه با یک آپدیت نرم افزاری به گوشی های ال جی وی 30 و وی 30 پلاس خود نیز ببرد.

حال به نظر می‌رسد آپدیت جدید ال جی وی 30 که توسط ال جی در حال انتشار برای کاربران است، می‌تواند قابلیت‌های دوربین هوشمند مدل ThinQ را به این محصول بیاورد. گرچه ال جی عرضه این آپدیت را از کشور خود، کره جنوبی آغاز خواهد کرد و احتمالا تا هفته‌ها به طول خواهد انجامید تا بتواند آن را به سایر بازارهای جهانی نیز عرضه کند.

در فهرست تغییرات آپدیت جدید ال جی وی 30 که توسط یکی از کاربران کره‌ای برای ما منتشر شده، قابلیت‌های زیادی به چشم می‌خورد که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

امکانات آپدیت جدید ال جی وی 30

  • اپلیکیشن دوربین دارای Q Lens،‌ AI camera، Bright camera، Q Voice و ویزگی‌های دستیار گوگل است.
  • سازگاری با اثر انگشت بانک Cacao بهبود یافته است.
  • راه اندازی مجدد گوشی در هنگام شارژ یا بوت شدن بهبود بخشیده است.
  • گوگل درایو حالا از دانلود  فایل‌هایی بزرگتر از 4 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
  • یک مشکل در جایی که هنگام دریافت پیام کوتاه هیچ ویبره‌ای ایجاد نمی‌شد حل شده است.
  • کیفیت مکالمات صوتی بهتر شده است.

همچنین لازم به ذکر است که آپدیت جدید ال جی وی 30 دارای حجم حدود 821 مگابایت است. در حال حاضر تنها نسخه‌های آنلاک این گوشی موبایل اندرویدی قادر به دریافت این بروزرسانی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تو این آپدیت مشکلی نمونده که ال جی بزاره بمونه تو این گوشی .همه مشکلات قبلی رو رفع کرده و این گوشی رو به یه گوشی بی نقص تبدیل کرده

  2. تبریک میگم به شرکت ال جی که به نظرات کاربراش ارزش قائل شده این همه ویژگی رو تو آپدیتش افزایش داده که هیچ کم و کسری تو کارش نباشه .

  3. مگه میشه همچین چیزی توی یه ابدیت؟؟

  4. سپاس بابت خبر گجت نیوز جون

  5. وی 30 فوق العاده خوش دست، قدرتمند و صد البته خوش قیمته نسبت به رقیباش