عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس

عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس در دنیای واقعی

عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد. تصور می‌کنید شیائومی دوربین سلفی را در کدام‌ بخش تعبیه کرده است؟

شیائومی با توسعه محصولات سری Mi Mix، همواره به دنبال کاهش حاشیه‌های نمایشگر بوده است. بعد از تایید رسمی زمان معرفی نسل جدید این گوشی های هوشمند، حالا عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات جذابی را فاش می‌کنند.

عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس از نمایشگر بدون حاشیه خبر می‌دهد

شیائومی باز هم از نمایشگری بدون حاشیه برای محصولات جدید خود استفاده خواهد کرد و بر خلاف شایعات قبلی، خبری از بریدگی بالای صفحه و استفاده از ناچ نخواهد بود. برای نخستین بار در میان محصولات این شرکت، ما شاهد تولید نمایشگر با نسبت جدیدتر 19:9 و وضوح 1080×2280 خواهیم بود. این یعنی سازندگان از صفحه نمایشی کشیده‌تر و بلندتر برای موبایل استفاده کرده‌اند. بنچمارکی که اخیرا از این گوشی منتشر شده نیز برخورداری از نسبت 19:9 را تایید می‌کند.

پیش‌تر دوربین سلفی در حاشیه پایینی تعبیه می‌شد، ولی حالا ضخامت این بخش کمتر از همیشه شده است. از آنجایی که منبع منتشرکننده این تصاویر، هیچ اطلاعاتی در رابطه با محل قرارگیری دوربین دوم را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است، این احتمال وجود دارد که شیائومی همانند ویوو، از نوعی ماژول مخصوص برای دوربین جلویی استفاده کند. موضوع مهم دیگر، عدم وجود اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی است، در حالی که اطلاعات قبلی از تعبیه این حسگر در بخش پشتی خبر می‌دادند.

در گذشته اعلام شده بود که پرچمدار جدید شیائومی با دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی با توانایی تشخیص صحنه‌های مختلف به دست کاربران خواهد رسید. حال منابع چینی ضمن تایید این موضوع، از توانایی دوربین می میکس 2S در ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه خبر می‌دهند. در این صورت باید منتظر یک رقیب جدید برای سامسونگ و سونی باشیم.

تصور پیش رو با دوربین می میکس 2S ثبت شده است:

عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس

پرچمدار جدید شیائومی قرار است در تاریخ 27 مارس (7 فروردین)، طی مراسمی رسمی در چین معرفی شود.

عکس های جدید شیائومی می میکس 2 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. این شیائومی لعنتی تمام بازار ایرانو مثل هند
    فتح میکنه

  2. اینکه یه تیکه آینه سس

  3. کپی پیس اپل زده دزدای کثیف

    • کوری؟ کجاش کپیه اپله اخه

    • احمقه کور نیست

    • نوبک کجاش کپی آیفونه… والا آدم اینقدر نوب

    • آیفون خودشو بکشه هم نمیتونه مثل این بزنه 😕 انقد عقده ای نباشیم واقعیتارو ببینیم آیفون یه گوشی بدون هاشیه زد که تو فیلم فول اسکیرین نشون نمیده به خاطر اون بریدگی بالای صفحش هنوز بعضی از خود ایفون بازام اسمشم نمیدونن میگن آیفون ایکس اخه بی سواد اون ایکس یونانی عدده 10 بعد ادعاهم میکنن اسمشم با اوبوهت میگن آیفون x😯😯😂😂شیائومی ـhuawei بهترین برند میشن huawei که بهترین هست شیا ئومیم میاد بالا اونم با این گوشی فوق العادش عالیه واقع⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    • ببین برو چشم پزشکی این کجاش شبیه اپله؟ بعد حواست باشه اپل، هوش مصنوعی. گوشی تمام صفحه دوربین دوگانه و خیلی چیزای دیگه رو از هواوی و سامسونگ کپی کرده. تعصب نمی ذاره اون ها رو ببینی. خیلی جالبه دارن از گوشی دفاع می کنن ک حتی تبدیل کننده جک 3.5 رو از توی جعبه ی گوشی 7 میلیون تومانی برداشته جالب تر اینه ک شارژر فست شارژشو باید جدا بخری جالب تر اینکه باید 2تا تبدیل هم برای شارژر بخری اصلا یه چیز خیلی خنده داری می شه.

    • اخه احمق مگه کوری این کجاش شبیه ایفون؟!

  4. شیائومی عشقه، طراحی هاش هم بی حاشیه و زیبا

    نسبت به پولی که پرداخت میشه براش شدیدا ارزش داره

  5. یه برند چینی بی اصالت!

    حتی الجی هم بهتر از اینه D: