سرعت گلکسی اس 9 پلاس

مقایسه ویدیویی سرعت گلکسی اس 9 پلاس با آیفون ایکس

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به عنوان پرچمدار اندروید و آیفون ایکس به عنوان برترین گوشی آی او اس شناخته می‌شوند. با توجه به همین موضوع مقایسه سرعت گلکسی اس 9 پلاس و آیفون 10 جذابیت خاصی پیدا می‌کند.

اکنون که پرچمداران سال 2018 سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شده و به عقیده بسیاری پرچمداری کل بازار گوشی های هوشمند اندرویدی را به دست گرفته‌اند، کاربران شدیدا علاقه‌مند به مشاهده توانایی‌های آن‌ها در برابر بهترین گوشی آی او اسی هستند.

از آنجایی که آیفون‌های سال 2018 حدود هفت الی هشت ماه دیگر معرفی خواهند شد، تا آن زمان باید پرچمداران اندرویدی تازه معرفی شده را با آیفون ایکس مقایسه کرد. کانال یوتیوب EverythingApplePro به تازگی ویدیویی از مقایسه سرعت گلکسی اس 9 پلاس با آیفون ایکس منتشر کرده است که می‌توان بر اساس آن، به عملکرد دو گوشی امتیاز داد.

آیفون 10

نباید فراموش کرد هر دو گوشی سیستم عامل و پلتفرم نرم افزاری کاملا متفاوتی داشته و سخت افزارهای یکسانی در آن‌ها به کار نرفته است. به عنوان نمونه در زمان مقایسه پرچمداران اندرویدی با یکدیگر، آن‌ها همگی علاوه بر داشتن یک سیستم عامل، به برترین تراشه کوالکام در همان سال مجهز شده‌اند و اغلب دارای حافظه رم یکسانی نیز هستند. اما حین مقایسه سرعت گلکسی اس 9 پلاس و آیفون ایکس و یا دیگر پرچمداران اندرویدی با یک گوشی آی او اسی، چنین وجوه تشابهی وجود ندارد.

در هر صورت و بر اساس این ویدیو می‌توان گفت سرعت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ از آیفون 10 اپل بیشتر بوده و از نظر عملکرد، روی هم رفته برترین گوشی آی او اسی تا امروز را شکست می‌دهد. آیفون ایکس در برخی زمینه‌ها همچون بارگذاری اپلیکیشن‌ها برای نخستین مرتبه و پردازش مواردی همچون تصاویر و ویدیوهای سنگین، برنده بی‌چون و چرای این مقایسه است. به همین دلیل در مرحله اول مقایسه سرعت گلکسی اس 9 پلاس با آن، آیفون ایکس برنده اعلام شد.

سرعت گلکسی اس 9 پلاس

در عوض حین باز کردن اپلیکیشن‌هایی که از قبل اجرا شده‌اند، سرعت گلکسی اس 9 پلاس بیشتر است. نمی‌توان دلیل این امر را کمتر بودن میزان حافظه رم گوشی دانست، چرا که نحوه مدیریت حافظه در آی او اس آن را از داشتن حافظه اصلی بسیار زیاد بی‌نیاز می‌کند. در هر صورت برنده مرحله دوم مقایسه، پرچمدار تازه وارد سامسونگ بود. با مشاهده ویدیوی زیر بهتر به تفاوت عملکرد و سرعت این دو گوشی پی می‌برید.

مقایسه سرعت گلکسی اس 9 پلاس و آیفون ایکس