جشنواره نوروزی گوشی های ال جی با جوایز ویژه

جشنواره نوروزی گوشی های ال جی از 23 بهمن 96 آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه 1397 ادامه خواهد داشت. در این جشنواره با خرید هر یک از موبایل های LG از هدایا و جوایز ویژه بهره‌مند خواهید شد.

در جشنواره نوروزی از گوشی های ال جی به همراه سیم کارت، مکالمه، اینترنت و اس ام اس رایگان ایرانسل لذت ببرید. این جشنواره شامل تمامی مدل های LG بوده و از 23 بهمن 96 تا پایان اردیبهشت 97 برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که فقط در اسفندماه 96 برای خریداران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تا پایان سال، هر هفته فقط خریداران محترم گوشی های ال جی از هدایای ویژه‌ی مربوط به مدل خریداری شده بهره‌مند می‌گردنند، ولی کلیه خریداران در اسفندماه می‌توانند با ثبت نام اطلاعات خود از طریق بات تلگرامی LGmobilebot@ شانس خود را در قرعه کشی هفتگی و نهایی بزرگ ال جی امتحان کنند.

گوشی های ال جی

برای اطلاع بیشتر از اسامی برندگان قرعه کشی هفتگی و نهایی بزرگ ال جی، ما را در صفحه تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. جوایز جشنواره بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است.

نحوه دریافت جوایز در جشنواره نوروزی گوشی های ال جی

پس از اعلام نتایج قرعه کشی هفتگی، برندگان موظفند مدارک لازم که شامل کارت ملی، کارت گارانتی، فاکتور خرید محصول با داشتن تاریخ خرید و عکس از صفحه‌ی موبایل که پس از وارد کردن کد #06#* کد آی ام ای آی (IMEI) را نشان می‌دهد، ارائه نمایند. چنان‌چه برندگان منتخب مدارک فوق را ارائه نکنند و یا ناقص ارائه کنند، شرکت ال جی مجددا می‌تواند برای تعیین برنده‌ی جایگزین اقدام نموده و برنده‌ی جدید را اعلام نماید.

گوشی های ال جی

آدرس کانال تلگرام : LGmobileir@

آدرس صفحه اینستاگرام: LGMobile.ir@

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. جشنواره گذاشتن ال جی اعتبار خود شرکت رو بالا میبره واگرنه مردم با جشنواره و این جور چیزا خام نمیشن .گوشی ال جی بدون این جشنواره ها هم حرف اول رو میزنه .

  2. الان اگه واقعا با دید منطقی نگاه کنیم ال جی تو همه نظر به کاربرای ایرانی رسیده و خواهد رسید .الان سامسونگ گوشی که هشتصد هزار تومن قیمتشه داره یک وصد به مشتری ها میده و هیچ امکاناتی هم بعدش نمیده .فقط داره پول اسمشو میخوره وهمه میدونیم که گوشی های ال جی خیلی سر تره.

  3. سلام من پنجشنبه اخر سال خرید کردم به من رسید هم دادن .شنبه رفتم بگیرم بهم عیدی من رو که سیمکارت بود ندادن.گفتن دیر اومدی.اخه این دیگه چجور عیدی دادنه؟؟؟؟!!!از کرمان خرید کردم.لااقل تمدیدش کنین.

  4. همین که به مناسبت نوروز ما کاری کرده دمش گرمه

  5. بدبختی هرچقدر هم تلاش کنه نمیتونه خودشو به اندازه هواوی و سامسونگ و نوکیا بیاره بالا

  6. ببین چقدر کساده از بهمن فروش ویژه عید گذاشته =))

  7. دمش گرم الجی همیشه به نفع ایرانی ها کار کرده

  8. الجی با دم و دستکش برن به درک

  9. نمیشه از حق گذشت، ال جی همیشه هوای مشتری های ایرانیش از همه لحاظ داشته