احتمال تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

احتمال تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

نوکیا 9 نام پرچمدار آینده اچ ام دی گلوبال است. به تازگی خبر احتمال تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را شنیده‌ایم. بنابراین باید منتظر یک گوشی بدون حاشیه با برند نوکیا باشیم؟

اواخر سال 2017 بود که رندرهای تازه‌ای از گوشی نوکیا 9 ، پرچمدار آینده اچ ام دی گلوبال همراه با نمایشگر بدون حاشیه به بیرون درز پیدا کرد. از آن زمان تا به حال شایعات زیادی را در خصوص این گوشی شنیده‌ایم و به نظر می‌رسد سال جاری میلادی باید منتظر بهترین گوشی هوشمند تولید شده توسط شرکت نوکیا باشیم.

ما انتظار داریم یک نمایشگر 5.7 اینچی با حداقل حاشیه و نسبت ابعاد 18:9 بر روی قاب جلویی این گوشی اندرویدی نقش پیدا کند. علاوه بر این، گوشی جدید ساخت شرکت اچ ام دی گلوبال احتمالا به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام نیز مجهز خواهد بود.

احتمال تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

رندر نوکیا 9 2018

تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خبر از طراحی تمام صفحه می‌دهد

اما تازه‌ترین شایعه‌ای که از این گوشی به دست ما رسیده، احتمال تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده است. پیشتر نیز یک رسانه چینی چنین ادعایی کرده بود و حالا بار دیگر می‌توانیم این خبر را از سمت و سویی دیگر بشنویم. در حال حاضر تنها شرکت چینی ویوو است که از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در یک گوشی هوشمند استفاده کرده است و بسیاری دیگر از کمپانی‌ها نیز مشغول کار بر روی محصولات جدید خود همراه با چنین فناوری هستند. همچنین در خبر دیگری آمده است که علاوه بر احتمال تجهیز نوکیا 9 2018 به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر ،‌ نمایشگر این گوشی از طراحی ناچ استایلی شبیه به آیفون 10 اپل برخوردار خواهد بود.

حال سوال اینجاست که این گوشی پرچمدار و مدرن چه زمانی توسط اچ ام دی گلوبال معرفی خواهد شد؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نوکیا بعد از کسب درآمدکافی وقدرتمندشدن باید روی سه زمینه در بخش موبایل سرمایه گذاری،توسعه و تحقیقات انجام بده تا در این بازار بیرحم وبسیاررقابتی گوشی های هوشمند،تحت هیچ شرایطی نه تنها آسیب پذیر،بلکه برای همیشه قدرتمند باشه:
    بخش تحقیق و توسعه و تولید پردازنده ها و تراشه ها که اختصاصی خود شرکت نوکیا مثل پردازنده های 7 نانومتری اگزینوس سامسونگ یا اسنپدراگون کوالکام
    دوم:بخش تحقیقات،توسعه و تولید بهترین صفحه نمایش های بسیار باکیفیت تصویری،کم مصرف و مدرن
    سوم:بخش تحقیقاتی و تولید باتری های گرافنی و یا ابر خازنی شارژ سریع ومداومت شارژ طولانی پنج برابر بیشتر از یون لیتیوم

  2. از شواهد پیداست که نوکیا امسال قدرتمندانه ظاهر خواهد شد!
    به این نشون که چهار روز پیش تمام گوشی های مدل NOKIA +7 در کشورچین در عرض ۵ پنج دقیقه یا به عبارت دیگه ۳۰۰s ثانیه تماماً به فروش رسیده که یک رکورد عالی برای نوکیا هست!

  3. نوکیا چقدر عقب افتاده س تازه امکان داره یا ن که اثر انگشت بزنن

  4. اگه نداشته باشه خنده داره الان میان رده ها هم اثر انگشت دارن