عکس جدید هواوی پی 20 لایت

عکس جدید هواوی پی 20 لایت در دنیای واقعی و با رنگ مشکی

عکس جدید هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) در دنیای واقعی باز هم منتشر شد. این‌بار موبایل جدید هواوی با رنگ مشکی و بدون برچسب‌های اضافی نمایش داده شده است.

گوشی های سری P20 از جمله مورد انتظارترین محصولات 2018 هستند که قرار است طی مراسمی رسمی در پاریس معرفی شوند. بعد از انتشار تصاویر متعدد، حالا عکس جدید هواوی پی 20 لایت به عنوان عضو میان رده این خانواده از طریق شبکه اجتماعی ویبو لو رفته است که طراحی این گوشی را به تصویر می‌کشد.

همان‌طور که پیش‌تر هم دیده بودیم، چینی‌ها از سیستم دوربین دوگانه با لنزهای لایکا و آرایشی عمودی در بخش پشتی استفاده خواهند کرد. حسگر اثر انگشت نیز با فاصله‌ای اندک از دوربین‌ها در همین قسمت تعبیه شده است. هواوی مشابه آیفون ایکس، از بریدگی بالای صفحه یا “notch” بهره برده است تا پرچمداران این دو رقیب دیرینه تا حد زیادی مشابه یکدیگر باشند. اما آیا سرانجام از سیستم تشخیص چهره آنر در این گوشی استفاده خواهد شد؟

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم افزاری منتشر نشده است. با این حال کاربران باید در انتظار سخت افزار قدرتمند در کنار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید باشند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید: