هواوی پی 20 پرو

مجموعه کامل مشخصات، قیمت و تصاویر هواوی پی 20 پرو ، پی 20 و پی 20 لایت

مجموعه کامل مشخصات فنی و تصاویر هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite)، هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) لو رفت. با این اطلاعات، ما از همین حالا با پرچمداران هواوی آشنا هستیم!

هواوی به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا، قصد دارد تا چند روز دیگر از سه گوشی موبایل جدید پرده‌برداری کند.

هواوی P20 و P20 پرو پرچمداران جدید این شرکت خواهند بود، در حالی که P20 لایت که عنوان مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر شناخته خواهد شد، تنها نمایان‌گر برخی از نوآوری‌های به‌کاررفته در پرچمداران این شرکت است.

حال در آستانه معرفی این محصولات جدید هستیم که افشاگر مشهور آلمانی، رولاند کوانت، با انتشار مجموعه‌ای عظیم از اطلاعات مربوط به محصولات آینده چینی‌ها، توجه همگان را به خود جلب کرده است. در ادامه نگاهی دقیق به این گوشی ها خواهیم داشت.

هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو

دو گوشی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو به عنوان پرچمداران این کمپانی بزرگ، با تاثیرپذیری از آیفون ایکس اپل طراحی شده‌اند. این تاثیرپذیری تنها به استفاده از بریدگی بالای صفحه ختم نمی‌شود و حتی آرایش دوربین دوگانه پشتی و محل قرارگیری آن نیز با آیفون 10 یکسان است.

با عبور از این مورد، خود این تلفن های هوشمند با قاب پشتی شیشه‌ای و ظاهر شیک، طراحی بسیار خوبی دارند. P20 و P20 پرو با نسبت صفحه یکسان 19:9 و وضوح 1080×2260 تولید خواهند شد. زیر قاب نیز تراشه کایرین 970 با پردازنده هشت هسته‌ای که بیشترین میزان کلاک آن 2.4 گیگاهرتز است، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد.

در این گوشی ها خبری از پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نبوده و در عوض با پشتیبانی از دو سیم کارت به دست کاربران خواهند رسید.

جدای از طراحی خاص، مهم‌ترین ویژگی این گوشی های هوشمند را می‌توان دوربین پشتی آنها در نظر گرفت؛ جایی که سازندگان از دوربین دوگانه برای P20 و از دوربین سه گانه برای P20 Pro بهره برده‌اند. دوربین سوم در هواوی پی 20 پرو احتمالا یک لنز 80 میلی‌متری تله فوتو خواهد بود که در میان گوشی های هوشمند مدرن، بلندترین است و زوم سه مرحله‌ای هیبریدی را امکان‌پذیر می‌سازد.

هواوی پی 20 قرار است در سه رنگ آبی، مشکی و پینگ-گلد عرضه شود:

پی 20 پرو با باتری بزرگ‌تر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی ارائه خواهد شد و خریداران پی 20 نیز از یک باتری 3 هزار و 400 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار می‌شوند. همچنین، P20 Pro به نمایشگری اولد تجهیز می‌شود، در حالی که P20 با صفحه نمایش LCD تولید خواهد شد.

هواوی پی 20 پرو علاوه بر رنگ‌های مشکی و آبی، با رنگ بنفش نیز به فروش می‌رسد:

هواوی پی 20 لایت

طراحی نسخه مقرون‌به‌صرفه از این سری جدید که آن را با نام پی 20 لایت می‌شناسیم، مشابه پرچمداران بزرگ‌تر خود بوده و قرار است با بریدگی بالای صفحه اما حاشیه‌های بیشتر تولید شود. به علاوه، در این گوشی خبری از کلید فیزیکی هوم نیست و اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی تعبیه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این موبایل را در سه رنگ آبی، مشکی و صورتی خریداری کنند:

قیمت گوشی های سری پی 20 هواوی

قیمت گوشی های جدید هواوی نیز به اندازه مشخصات فنی و ظاهر آنها اهمیت دارد:

  • هواوی پی 20 لایت: 380 یورو
  • هواوی پی 20: 680 یورو
  • هواوی پی 20 پرو: 900 یورو

اگرچه این گوشی های جدید در بازار آمریکا به فروش نمی‌رسند، ولی معمولا قیمت گوشی های موبایل برای بازار آمریکا با قیمت نسخه اروپا یکسان است (380، 680 و 900 دلار).

متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه در دست نیست. با این حال، پیش‌بینی می‌شود از آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) شاهد عرضه عمومی آنها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. آشغال فقط هواوى اگه این گوشى ها رو با روکش آب طلا بفروشن بازم ارزش خرید این برند چینى مزخرف را ندارد!

  2. برید تست مقاومت اس9 رو ببینید بعد بیاین از هواوی حرف بزنید

  3. ابی به سرمه ای میزنه یکم