دوربین سه گانه هواوی P20

تیزرهای تبلیغاتی دوربین سه گانه هواوی P20 منتشر شد

وجود دوربین سه گانه هواوی P20 مرتبه‌ای دیگر تایید شد. در ویدیوهای جدیدی که از هواوی پی 20 (Huawei P20) منتشر شده است شاهد تاکید بر توانایی‌های دوربین پرچمدار سال 2018 هواوی هستیم.

هواوی نخستین پرچمدار خود در سال 2018 را در روز بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) طی برگزاری رویدادی در شهر پاریس معرفی خواهد کرد. در دو ویدیوی تبلیغاتی که درباره هواوی پی 20 به تازگی منتشر شده است شاهد تاکید سازنده بر روی توانایی‌های این گوشی در بخش عکاسی و فیلم برداری هستیم. به عبارت دیگر اکنون شرکت وجود دوربین سه گانه هواوی P20 را به نحوی تایید می‌کند.

یکی از ویدیوها «روشن‌تر ببین» (See Brighter) نام داشته و توانایی دوربین هواوی پی 20 به منظور ثبت عکس در زمان عدم وجود نور طبیعی کافی و تاریک بودن هوا را به نمایش می‌گذارد. ویدیوی دیگر «نزدیکتر ببین» (See Closer) نام داشته و همانطور که از نامش پیداست، به توانایی دوربین از نظر بزرگنمایی اشیا اشاره می‌کند.

در این ویدیو، یک فرد عکاس را مشاهده می‌کنیم که مجبور است برای موقعیت‌ها و منظره‌های مختلف، دوربین‌های گوناگونی را به همراه لنزهای متفاوت با خود حمل کند، در حالی که مالک پرچمدار جدید بزرگترین گوشی‌ساز چینی به لطف دوربین سه گانه هواوی P20 می‌تواند خیلی راحت همان منظره‌ها را ثبت کند.

نگاهی بر دوربین سه گانه هواوی P20