اسمارت فون سوني Xperia L رونمايي شد

اسمارت فون Xperia L  به جمع اسمارت فون های سطح متوسط شرکت سونی اضافه گردید.این اسمارت فون دارای مشخصات نسبتا قابل قبولی است که بنا به اعلام سایتهای خبری دارای قیمت مناسب و کارایی عالی است در ادامه با گالری تصاویر و توضیحات تکمیلی گجت نیوز را همراهی کنید .

اکسپریا ال دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که از آخرین سنسور Exmor RS استفاده میکند، ضمن اینکه این دوربین از حالت HDR نیز پشتیبانی می کند. اکسپریا ال دارای یک دکمه اختصاصی دوربین است.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل (ضد خش)، چیپ ست ۱ گیگاهرتزی Qualcomm MSM8230، وجود یک LED در پایین دستگاه، وای فای، بلوتوث، ۳G HSPA، NFC و باتری ۱۹۰۰mAh به همراه حالت STAMINA برای بهینه سازی مصرف انرژی اشاره نمود.

Xperia L در رنگ های سفید، مشکی و قرمز و در سه ماهه دوم سال جاری در دسترس خواهد بود. سیستم عامل این اسمارت فون هم اندروید ۴.۱ جیلی بین می باشد. باید گفت که این محصول با وزن 137 گرم و ضخامت 9.7 میلی‌متر که در دست حس خوبی را به شما منتقل می‌کند، یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند میان قیمت بازار خواهد بود. اندازه نمایشگر این دستگاه برای اکثر کاربران، ایده‌آل است و بدنه ارگونومیک آن که در پشت حالتی خمیده دارد، باعث می‌شود تا به خوبی در دست جای گیرد
کارایی پردازنده S4 همان چیزی است که انتظارش را دارید و اندروید آبنبات پاستیلی (4.1) باعث شده که هنگام حرکت در رابط کاربری این گوشی هیچگونه تاخیری را حس نکنید. اجرای برنامه‌ها با کمی تاخیر صورت می‌پذیرد ولی نمی‌توان از یک گوشی رده متوسط انتظاری بیش از این داشت. دوربین این دستگاه در نور کم بسیار خوب عمل می‌کند و برای آن دسته از افراد که مدام در شبکه‌های اجتماعی عکس به اشتراک می‌گذارند، بسیار مناسب است.
سونی هنوز قیمت دقیق این دستگاه را اعلام ننموده، ولی ویژگی‌های این محصول نشان می دهند که احتمالا قیمت آن در حدی نیست که شما را ورشکست کند! اکسپریا L تلفنی با قیمت مناسب، ظاهری زیبا و یک دوربین مناسب نسبت به قیمتش است که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال راهی بازار گردد.


منبع :  en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*