گلکسی اس 9

مراسم فرش آبی سامسونگ برای خرید گلکسی اس 9 با تخفیف ویژه برگزار می‌شود

شرکت سامسونگ برای خریداران گوشی گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و اس 9 پلاس در ایران، مراسم فرش آبی برگزار می‌کند. در این مراسم که در روز 23 اسفندماه برگزار می‌شود، تخفیف نقدی ویژه‌ای به خریداران داده خواهد شد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس برای اولین خریداران گوشی‌های پرچمدار جدید خود مراسم ویژه «فرش آبی» را برگزار می‌کند. در این مراسم که روز چهارشنبه 23 اسفند در 4 شهر بزرگ ایران برگزار می‌شود، به اولین خریداران گلکسی S9 و S9 پلاس از 3 تا 10 میلیون ریال تخفیف خرید گوشی اهدا می‌شود.

پرچمداران جدید سامسونگ هفته اول اسفندماه در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) معرفی شدند. این گوشی‌ها برای نخستین بار پیش از بسیاری از بازارهای جهانی وارد بازار ایران شدند. گلکسی های جدید سامسونگ در دو مدل 5.8 اینچی S9 و 6.2 اینچی S9 پلاس طراحی و عرضه شده‌اند.

گلکسی اس 9

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم فرش آبی در فروشگاه بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) در تهران در ساعت 10 صبح و پس از آن در فروشگاه مگا مال تهران، مایکروتل پلاس کرج،  لاله پارک تبریز، خانه موبایل مشهد و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت 18 بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این مراسم بین 100 تا 500 نفر اول صف در هر فروشگاه قرعه‌کشی خواهد ‌شد و در مجموع به بیش از 200 نفر تخفیف‌های سه، پنج، هفت و ده میلیون ریالی خرید گلکسی اس 9 و  اس 9 پلاس تقدیم می‌شود. در فروشگاه بزرگ چارسو مراسم قرعه‌کشی بین 500 نفر اول صف انجام ‌شده و به 70 نفر جایزه داده می‌شود.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

گلکسی اس نخستین گوشی هوشمندی‌ است که دوربین آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. به کمک این قابلیت که عملکردی همانند مردمک چشم انسان دارد، میزان نور ورودی در محیط‌های کم نور و تاریک یا پرنور کنترل می‌شود تا عکس‌هایی شفاف، واضح و بی‌نقص به ثبت برسد. فیلمبرداری فوق‌ آهسته با نرخ 960 فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی به کمک واقعیت افزوده (AR) و تجهیز اسپیکرهای استریوی قدرتمند برند AKG به فناوری Dolby Atmos بخش دیگری از قابلیت‌های کم‌نظیر گلکسی اس 9 و  اس 9 پلاس را تشکیل می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند روز 23 اسفندماه با حضور در 7 فروشگاه منتخب سامسونگ ضمن آزمودن شانس خود برای دریافت تخفیف‌های ارزشمند خرید گوشی از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخه چرا باید 4.5 میلیون پول این گوشی رو داد؟وقتی همه دارن میگن به اس 8 هیچ چی اضافه نداره. کسی بخواد پرچمدار بگیره به نظرم وی 30 پلاس بگیره به صرفه تره و پشیمون نمیشه

  2. همه ایران تبریز کرج تهران مشهد و اصفهان هست چرا تو شیراز نیست و اسمی برده نشده

  3. با این فرش آبی و اینا به همراه تخفیفات الکی و محدود! نمیشه مردم گول بزنید!

    یه عده میرن می خرن و شکی نیست، اما کل مردم و موبایل باز ها نه

  4. فقط بچه مایه ها می تونن بخرن! ما باس سماق بمکیم حالا حالاها

  5. یعنی شیراز نیست این مراسم؟