موزیلا فایرفاکس 59

انتشار موزیلا فایرفاکس 59 برای اندروید + لینک دانلود

موزیلا فایرفاکس 59 برای اندروید منتشر شد. فایرفاکس 59 اندروید دارای چند قابلیت جدید است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. نسخه جدید موزیلا فایرفاکس برای اندروید را می‌توانید از انتهای مطلب دانلود کنید.

دو ماه بعد از عرضه فایرفاکس 58 برای اندروید، موزیلا فایرفاکس 59 را برای محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل دنیا منتشر کرد. در فایرفاکس 59 علاوه بر رفع برخی از مشکلات و باگ‌های پیشین، چند ویژگی جدید به این مرورگر موبایل افزوده شده است.

به عنوان مهمترین ویژگی جدید موزیلا فایرفاکس 59 می‌توان به امکان استفاده از آن به عنوان یک اپلیکیشن دستیار (Assist App) اشاره کرد، به طوری که کاربران خواهند توانست بعد از فشردن دکمه هوم برای چند ثانیه به جستجو بپردازند. به منظور استفاده از این ویژگی موزیلا فایرفاکس 59 می‌بایست به مسیر Settings / Apps & Notifications / Advanced / Default apps / Assist & voice input / Firefox بروید.

موزیلا فایرفاکس 59

تماشای ویدیوی آنلاین در موزیلا فایرفاکس 59 راحت‌تر خواهد بود

پشتیبانی از HLS به منظور انطباق بهتر با وب سایت‌های پخش ویدیوی آنلاین، از دیگر ویژگی‌های فایرفاکس 59 است. یکی دیگر از تغییرات جزئی آن حذف صفحه About  به شمار می‌آید. در عوض اکنون باید به قسمت About Firefox مراجعه کنید. در زمان پخش ویدیو در حالت افقی، می‌توان آن را قفل کرد. بنابر گفته‌های موزیلا، در حالت مرور ناشناس (Firefox Private Browsing Mode) اکنون اطلاعات مسیر ارسال به منظور جلوگیری از فاش شدن اطلاعات حذف خواهد شد. برای دانلود به فروشگاه Google Play مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهترین مرورگر دنیا

    ولی کاش به جای لینک گوگل پلی، لینک مستقیم قرار می دادید! چون تیتر آردم به اشتباه میندازه که انگار لینک گذاشتید D: والا