گوشی تی پی لینک نفوس N1

گوشی تی پی لینک نفوس N1 مجهز به دوربین دوگانه معرفی شد

نخستین گوشی مجهز به دوربین دوگانه TP-Link با نام تی پی لینک نفوس N1 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید تی پی لینک آشنا شوید.

همگان تی پی لینک را برای تولید لوازم مرتبط با حوزه شبکه می‌شناسیم، اما این شرکت چینی مدتی است که اقدام به عرضه گوشی های هوشمند خانواده نفوس خود می‌کند و به تازگی نیز یک محصول جدید را معرفی کرده است. این شرکت ساعاتی پیش در کشور مالزی از نخستین گوشی مجهز به دوربین دوگانه خود، تی پی لینک نفوس N1 که از یک تراشه مدیاتک قدرت می‌گیرد و با قیمتی زیر 300 دلار به فروش خواهد رسید پرده برداشت.

تی پی لینک نفوس N1

نخستین گوشی مجهز به دوربین دوگانه TP-Link

گوشی تی پی لینک نفوس N1

گوشی تی پی لینک نفوس N1 از یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی و بر روی آن یک محافظ صفحه گوریلا گلس 3 بهره می‌برد. ماژول دوربین دوگانه پشتی این گوشی مشابه آنچیزی است که پیش‌تر بر روی گوشی هواوی پی 10 دیده بودیم،‌ اما از دو سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار است که با یک فلاش دوگانه LED و یک اسکنر اثر انگشت پشتی همراه شده است.

مشخصات

گوشی جدید تی پی لینک در زیر قاب خود از یک تراشه هلیو P25 مدیاتک میزبانی می‌کند که با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه شده است. پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس حداکثری 2.5 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی مالی T880 از دیگر جزئیات این تراشه هستند. هلیو P25 مبتنی بر تکنولوژی پردازش 16 نانومتری ساخته شده و می‌تواند از اتصال LTE استفاده کند، این درحالیست که به لطف تکنولوژی آنتن هوشمند دوکاناله داخلی، تی پی لینک نفوس N1 از وای فای پشتیبانی می‌کند.

گوشی تی پی لینک نفوس N1

رابط کاربری این گوشی NFUI 7.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید نوقا است. این رابط کاربری را می‌توان نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی Emotion UI دانست که هوای از آن در گوشی های خود استفاده می‌کند. بنابراین بهره‌مندی از طراحی گوشی هواوی پی 10 بر روی این گوشی چندان هم بی‌مورد و غریب نبوده است. همچنین در انتها باید به ظرفیت باتری 3260 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ‌ سریع اشاره کرد.

گوشی تی پی لینک نفوس N1

قیمت

تی پی لینک این گوشی را با قیمت 280 دلار در کشور مالزی به فروش خواهد رساند. انتظار می‌رود دیگر بازارهای آسیایی از جمله ایران نیز در آینده‌ای نزدیک میزبان گوشی جدید نفوس باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هم قیمت همین میت ده لایت میشه خرید یا آنر هفت ایکس