مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 پلاس

عکس و مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 پلاس لو رفت

عکس و مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 پلاس (+HTC U12) توسط ایوان بلس منتشر شد. به نظر می‌رسد سرانجام شاهد استفاده از دوربین دوگانه در پرچمدار اچ تی سی خواهیم بود.

بعد از کاهش حاشیه‌های صفحه و عرضه اچ تی سی یو 11 پلاس با نمایشگر کم‌حاشیه، حالا نوبت به استفاده از دوربین دوگانه در پرچمدار تایوانی‌ها رسیده است. ساعاتی پیش، ایوان بلس بسیاری از اطلاعات مربوط به گوشی بعدی شرکت اچ تی سی همچون طراحی، ویژگی‌های فنی کلیدی و البته نام آن را فاش کرد. مهندسان با توسعه این موبایل جدید قصد رقابت با محصولات سری Mate و Galaxy و به طور کلی، تمام گوشی هایی که با طراحی مدرن ساخته می‌شوند را دارند. در واقع، پسوند نام این گوشی نشان می‌دهد که ما با رقیب گلکسی +S9 رو به رو هستیم، در حالی که شاید هیچ‌گاه موبایلی با نام HTC U12 عرضه نشود.

مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 پلاس

بر این اساس، بخش جلویی گوشی جدید اچ تی سی میزبان صفحه نمایشی 6 اینچی و LCD با وضوح 1440×2880 و دوربین دوگانه سلفی با دو سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی)، مسئول پردازش اطلاعات کاربران را بر عهده خواهد داشت. به علاوه، یک باتری 3 هزار و 420 میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. این در حالی‌ست که یو +11 با یک باتری 3 هزار و 930 میلی‌آمپری عرضه شده بود. از دیگر موارد قابل توجه در مورد این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور دوم 12 مگاپیکسلی، اندروید 8.0 اوریو و نسل دوم سیستم تعاملی اج سنس اشاره کرد.

این افشاگر ادعا می‌کند به دلیل برخی مشکلات موجود در توسعه و تولید، عرضه اچ تی سی +U12 از آوریل به می (خرداد) به تعویق افتاده است. به همین جهت، احتمالا به این زودی‌ها نباید منتظر ملاقات با این تلفن هوشمند باشیم.

مشخصات فنی اچ تی سی یو 12 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 1 سال htc 10 دارم و باید عرض کنم واقعا گوشی خوبیه . اپدیت اندروید رو زودتر از برند دیگه ای ارایه میکنه و سنس خیلی راحت و روانی داره ، بدون اپ اضافه . امیدوارم htc 12 خیلی بهتر باشه و بخرمش 🙂

  2. اچ تی سی الان حس این پهلوانا و آدم های قوی میده بهم که پیر شدن :))) باید سیاست هاش تغییر نده، بلکه کن ف یکون کنه!

  3. بدک نیست ها اچ تی سی هم

  4. یجوریه مدلش اصلا خوش دست نیست