کیبورد گیمینگ لاجیتک جی 513

کیبورد گیمینگ لاجیتک جی 513 با هدف جذب گیمرها معرفی شد

کیبورد گیمینگ لاجیتک جی 513 (Logitech G513) با قابلیت‌های جذاب معرفی شد. ویژگی‌های کیبورد جدید و مکانیکی لاجیتک می‌تواند بازی‌خورها را مجذوب خود کند.

اگر شما به دنبال کیبوردهای گیمینگ هستید، گزینه‌های زیادی را می‌توان در بازار پیدا کرد. ولی اگر می‌خواهید کیبوردی مخصوص با آپشن‌های اضافی را خریداری کنید، احتمالا محصول جدید لاجیتک مناسب شما خواهد بود. کیبورد مکانیکی جدید این شرکت از سوئیچ‌های “Romer-G” بهره می‌برد.

برای آن دسته از افرادی که با کیبوردهای مکانیکی آشنا نیستند، این کیبوردها به سوئیچ‌های مکانیکی وابسته‌اند که در مقایسه با سوئیچ‌های به شکل گنبد و یا قیچی در سایر محصولات، مطمئن‌تر و مقاوم‌تر بوده و بازخورد لمسی بهتری دارند.

کیبورد گیمینگ لاجیتک جی 513 ضمن بهره‌گیری از سوئیچ‌های “Romer-G Tactile” یا “Linear”، همراه با نورپردازی RGB توسعه پیدا کرده و از “LIGHTSYNC” نیز پشتیبانی می‌کنند. این یعنی نورهای داخل کیبورد با سیستم شما یکپارچه شده و متناسب با بازی در حال انجام، تغییر خواهد کرد. پیش‌تر نمونه چیزی چیزی را در اسپیکرهای G560 RGB لاجیتک دیده بودیم که با فناوری مشابه توسعه پیدا کرده بودند.

قیمت کیبورد گیمینگ لاجیتک جی 513

کاربران برای داشتن این کیبورد باید 150 دلار پرداخت کنند. اگرچه ما با محصولی خوش‌ساخت و درخور رو به رو هستیم، ولی بسیاری از افراد، چنین قیمتی را مقرون‌به‌صرفه تلفی نمی‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. من بچه بودم دقیقا همینو داشتم
    دوباره ساختنش بکنن پاچه ملت

  2. هر چند گرونه ولی کیبورد خوشگلیه

  3. بیشتر گیمر هارو فراری داد تا جذبشون کنه

  4. کیبور گیمینگ اصلا بدرد نمیخوره بازی باید با کنسول باشه همینو بس

  5. 150 دلار هیچی نیست ارزشو داره

  6. کیبورد 15 هزار تومن هست

    پول خون پدرشون رو می خوان از ماها پس بگیرند!

    150 دلار!!!! بدی کیبورد!!!!