آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس

آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس منتشر شد

آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس منتشر شد. انتظار می‌رود طی روزهای آینده کاربران این گوشی ها در تمامی نقاط جهان از جمله ایران بتوانند آپدیت اندروید اوریو را با گوشی های خانواده Huawei P10 دریافت کنند.

اغلب اخباری که این روزها در مورد هواوی می‌شنویم، به گوشی های جدید سری پی این شرکت، خانواده هواوی P20 است. این کمپانی 7 فروردین میزبان یک رویداد خبری در پاریس بوده و قصد دارد از جدیدترین پرچمداران گوشی های هوشمند خود مجهز به اندروید 8 اوریو پرده برداری کند. اما حالا خبر خوبی برای صاحبان نسل پیشین این گوشی داریم. سرانجام آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس منتشر شد.

تایید رسمی عرضه آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10

هواوی دو ماه پیش نسخه‌ی آزمایشی آپدیت اندروید 8 را برای گوشی های سری P10 خود منتشر کرد و حالا نسخه‌ی نهایی این آپدیت در اختیار عموم کاربران این گوشی ها قرار گرفته است. صفحه فیس بوک رسمی کمپانی هواوی در فیلیپین نیز رسما این خبر را تایید کرده و اعلام کرده که به زودی کاربران فیلیپینی این به روزرسانی بزرگ را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر هیچ توضیحاتی از سوی هواوی در مورد آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10 منتشر نشده است و واضح نیست چه ویژگی‌های جدیدی را می‌توانیم در این نسخه بر روی گوشی های هواوی ببینیم. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که تمامی قابلیت‌های پیشفرضی که در اندروید اوریو وجود دارد را بر روی این محصولات مشاهده کنند.

هواوی از همین حالا عرضه آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 10 و پی 10 پلاس را آغاز کرده است و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده صاحبان این محصولات در تمامی کشورها بتوانند آن را دریافت کنند. اگر شما کاربران محترم گجت نیوز که صاحب یکی از گوشی های خانواده P10 هواوی هستید نیز موفق به دریافت این به روزرسانی شدید، می‌توانید تصاویری از امکانات جدید گوشی‌تان پس از دریافت اندروید 8 را از طریق کانال‌های ارتباطی برای ما ارسال کرده تا آن‌ها را با ذکر نام شما، با دیگر کاربران به اشتراک بگذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هواوی داره برای تمام گوشی هاش ابدیت میده

  2. سلام من دیروز نصب کردم واقعا مصرف باتری خیلی کم وعالی شده .دوربینم کمی بهترشده وسرعت گوشی خیلی بالا رفته وامتیاز انتوتوش از150000شده170000.قسمت تنظیماتم کلا تغیر کرده وقابلیت تغیر وضوح صفحه نمایش ازWQHDبهFHDیاHDهم اضافه شده بهش.