پرچمدار آینده ال جی

پرچمدار آینده ال جی به نمایشگر ال سی دی تجهیز می‌شود

پرچمدار آینده ال جی که احتمالا جی 7 نام نخواهد داشت، به نمایشگر ال سی دی مجهز می‌شود. اما علت این تصمیم و عدم استفاده از اولد چیست؟

کاهش هزینه‌ها، دلیل تجهیز پرچمدار آینده ال جی به LCD

به دنبال عدم معرفی یک موبایل رده بالا در نمایشگاه MWC 2018 توسط کمپانی ال جی و انتشار اطلاعات متعددی از لغو توسعه موبایلی با نام G7، برخی منابع از برنامه‌های این شرکت برای طراحی دوباره این تلفن هوشمند خبر دادند. حالا نیز تحلیل‌گران کره‌ای پیش‌بینی می‌کنند پرچمدار آینده ال جی با نمایشگر ال سی دی روانه بازار می‌شود چرا که هزینه پنل‌های اولد، دو یا سه برابر بالاتر است.

گوشی های سری G همواره به پنل‌ها LCD مجهز می‌شوند، اما ال جی با توسعه V30 به پنل‌های اولد روی آورد. همین موضوع هم برخی افراد را نسبت به احتمال استفاده از این فناوری در پرچمداران سری G مشکوک کرد. به علاوه، طی روزهای گذشته نیز شاهد انتشار تصاویری منتسب به G7 با طراحی ناچ بودیم. با این حال، عدم بهره‌گیری از OLED در ال جی جی 7 چندان غافلگیرکننده نخواهد بود.

گفته می‌شود ال جی جی 7 (یا هر نامی که سازندگان برای آن انتخاب می‌کنند)، آوریل یا می (فروردین یا اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سری G واقعا گوشی های خوبیه .سخت افزاری و دوربین و کیفیت صوتیش رو میتونم بگم که از بهترین هان .قیمتشم که داره کاهش میده که واقعا در جای خودش یه کار خوب از طرف ال جی محسوب میشه .

  2. اینقدر که ال جی تو محصولاتش دقیق و با کیفیت کار میکنه مطمئنم در این ویژگی باید منتظر یه سوپرایز از طرف این کمپانی باشیم .مطمئنا در رده گوشی های هم سطح خودش بهترین خواهد بود .

  3. الجی مثل اینکه داره آدم میشه

  4. هنوز اسمش مشخص نیست جالبه