رمز و راز پولدار شدن از زبان برایان تریسی

رمز و راز پولدار شدن از زبان برایان تریسی افسانه‌ای

برایات تریسی در مقاله‌ای از راز و رمز آسان پولدار شدن پرده برداشته است. آیا شما هم می‌خواهید در شغلی که هستید درآمدی 2 برابری داشته باشید؟ توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر دریافتی شما دو برابر می‌شد، زندگی شما آن چیزی می‌شد که می‌خواستید؟ چه می‌شد اگر دریافتی شما دو برابر می‌شد و می‌توانستید زمان بیشتری را در کنار همسر یا کسانی که دوستشان دارید بگذرانید. راز پولدار شدن در چیز ساده‌ای نهفته است. اگر فکر می‌کنید که این در اقتصاد غیرممکن است، سخت در اشتباه هستید.

در هر شرایط اقتصادی (چه بد چه خوب) برندگان و بازندگانی، درست همانند تمام چیزها در زندگی وجود دارند. همه چیز در مورد چگونه نگاه کردن و بازی کردن شما در شرایط کنونی بستگی دارد. حتی در رکودهای بزرگ اقتصادی نیز میلیونرهای جدیدی پا به عرصه می‌گذارند. اگر راه درستی را انتخاب کنید، شما هم قطعا از آن دسته خواهید بود. رمز و راز واقعی پولدار شدن با تمرکز آغاز می‌شود.

رمز پولدار شدن چیست؟ تمرکز!

کلید موفقیت در زندگی و تجارت شما، تمرکز شماست. تمرکز بر روی آنچه که می‌خواهید و چگونگی حرکت شما در آن راه است. کلید به موفقیت رسیدن واقعی، چگونگی و مکان تمرکز بر روی زمان و تلاش شما است.

رمز و راز پولدار شدن از زبان برایان تریسی

من با یک شخص که فروشنده‌ی کابل‌های فیبر نوری و سخت افزار کامپیوتر بود صحبت می‌کردم. وی متعجب شده بود که اگر از یک ایده‌ی خوب استفاده می‌کرد و می‌توانست برنامه‌های فروش آنلاین خود را متنوع‌تر کند، چقدر کسب و کار وی بهتر می‌شد. وی شخصی بود که کار خودش را منصفانه انجام می‌داد، اما فکر نمی‌کرد که این کار را می‌تواند به عنوان منبع نخست کسب درآمدش استفاده کند.

چیزی که در آن خوب هستید را پیدا کنید…و در آن پولدار شوید

اگر شما هم می‌خواهید موفق باشید، باید کاری که در آن خوب هستید را پیدا کنید. بر روی تلاش‌های خود برای خدمات رسانی به مردم تمرکز کنید و ثروتمند شوید. اگر آن فرد برنامه‌های فروش آنلاین خود را بهبود می‌بخشید، بعید به نظر می‌رسید که دیگر وقتی برای انجام کار دیگری داشته باشد.

شما نباید به حداقل راضی باشید. شما نیازمند تمرکز بر روی تجارت و استراتژی بازاریابی خود هستید تا بتوانید بهترین نتایج را حاصل کنید. به طور مثال، صاحب هر کسب و کار موفقی می‌داند به یک استراتژی بازاریابی نیازمند است که بتواند در آن مشتریان جدیدی کسب کرده و پول بیشتری کسب کند. اما اغلب نمی‌دانند چگونه و کجای بازاریابی خود باید تمرکز کنند. آن‌ها کمی از هر راهی امتحان می‌کنند و مرتبا سبک بازاریابی خود را تغییر می‌دهند و در نهایت به نتایج خوبی دست پیدا نمی‌کنند.

بر روی تاثیر استراتژی خود تمرکز کنید

دانستن چگونگی و مکان دقیقی که باید بر روی تاثیرگذاری خود تمرکز کنید، عادت افراد موفق است. بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند. سپس تمام تلاشتان را بر روی پیدا کردن آن‌ها و جذب آن‌ها به کسب و کارتان انجام دهید.

پیدا کردن یک سیستم اثبات شده برای چشم اندازی مناسب، ایجاد مخاطب، تبدیل مخاطبان به مشتریان، حداکثر فروش و تکرار فروش می‌تواند به راحتی در مدت زمان کمی درامد شما را در حالی که زمان کار کردنتان را به نصف کاهش می‌دهد، دو برابر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. پول را باید دراورد

  2. پول دارن شدن به این سادگی نیست اول از همه باید اقا زاده باشی

  3. خر شانس بودنش تاثیر بسیار داشته

  4. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر دریافتی شما دو برابر می‌شد، زندگی شما آن چیزی می‌شد که می‌خواستید؟
    جواب: بستگی به خود ادم هم داره بعضیا زندگی رو به خودشون تلخ میکنن