کسب درآمد در خانه

کسب درآمد در خانه با ایده‌هایی ارزان (قسمت دوم)

آیا به فکر کسب درآمد در خانه هستید، اما نمی‌دانید چه کاری را انجام دهید؟ ما در این مقاله ده‌ها ایده‌ی بسیار کم هزینه و ارزان را در اختیار شما قرار می‌دهیم که می‌توانید به لطف آن‌ها به درآمد بالای ماهانه برسید.معمولا وقتی بخواهید یک استارتاپ را راه اندازی کنید، بزرگ‌ترین مانع سد راه شما، هزینه‌های بالای آن است. بنابراین اگر با محدودیت هزینه روبرو باشید به ناچار استعدادتان را کنار گذاشته و به کارهای معمول روی آورید. اما اگر دارای مهارت در انجام کاری هستید و می‌خواهید در منزل خود درآمدی داشته باشید و کاری را راه اندازی کنید، ما در این مقاله با ارائه ده‌ها ایده به شما کمک خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

ایده‌های کسب درآمد در خانه (قسمت دوم)

11 – دستیار مجازی

موارد نیاز: کامپیوتر، دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند

کسب درآمد در خانه

یک دستیار مجازی وظایف از راه دور تعدادی از شرکت‌ها را انجام می‌دهد، اما کار اصلی آن اجرایی خواهد بود. اکثر منشی‌ها مسافرت‌های مختلف اعضای شرکت را تنظیم کرده، قرارهای ملاقات را بررسی می‌کنند، گزارش‌های هزینه را انجام می‌دهند، مواظب تقویم کاری بوده، به نحقیقات عمومی و سایر موارد اداری دیگر می‌پردازند. این‌ها از جمله وظایفی هستند که شما باید برای کار در سازمان‌ها یا اداره‌ها داشته باشید.

زیبایی کار این است که می‌توانید در منزل نشسته و کار خود را انجام دهید. گاهی اوقات یک روز کار شما سنگین است و گاهی نیز کم کار هستید و می‌توانید به خوبی استراحت کنید. متوسط دریافتی یک دستیار مجازی در آمریکا، ساعتی 15 دلار است. درست همانند هر دستیاری، کار با کامپیوتر شما باید خوب باشد و بتوانید هر خواسته‌ای را برآورده کنید.

12 – متخصص مراقبت از کودک

موارد نیاز: کامیپوتر، دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند

کسب درآمد در خانه

یک شغل به عنوان نگهداری از کودکان مسئولیت‌های مختلفی نظیر رفتن به دنبال وی در مدرسه یا کلاس درس، کمک به انجام تکالیف مدرسه او، پخت و پز و همچنین استحمام آن را شامل می‌شود. هزینه راه اندازی این شغل نیز بسیار کم است. فقط نیاز به سرمایه انسانی و مهارت‌های مراقبتی خواهید داشت.

این درحالیست که اگر شما قصد راه اندازی یک مهدکودک را داشته باشید نیازمند هزینه‌های زیاد و مجوزهای دولتی است. شما می‌توانید برای تبلیغ کار خود نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی و یا سبک تبلیغات کلامی استفاده کنید.

13 – نماینده خدمات مشتریان

موارد نیاز: کامپیوتر، گوشی هوشمند و اینترنت

کسب درآمد در خانه

شغل نمایندگی خدمات مشتریان به شما اجازه می‌دهد تا در برخی موارد حتی در خانه به کار بپردازید. برخی از اوقات نیز باید به مراکز تماس بروید و در آنجا به کار بپردازید. این کار در اصل پاسخگویی به مشتریان و ارائه راه حل‌های پیشنهادی به آن‌ها است. این کار به صورت شیفتی است و چون شما باید در طول روز با افراد زیادی به صورت تلفنی در ارتباط باشید، باید از مهارتی برای آرام کردن و ارتباط دوستانه با مشتریانی که بعضا عصبانی هم هستند بهره‌مند باشید.

14 – مترجم

موارد نیاز: کامپیوتر و دسترسی به اینترنت

کسب درآمد در خانه

مترجمی یک شغل مبتنی بر مهارت است که در آن شما باید یک زبان به جز زبان مادری خودتان را در آن آموخته باشید. اگر سطح تسلط شما در زبان دوم به قدر کافی است، شما می‌توانید صداهای ضبط شده، اسناد نوشته شده و ویدیوها را به هر دو زبان ترجمه کنید.

ترجمه به سرعت در حال رشد است و پیشبینی می‌شود تا سال 2026 با رشدی 18 درصدی همراه باشد. اکثر مترجمان به صورت دورکاری و از منزل خود اقدام به فعالیت می‌کنند. در برخی فرصت‌های شغلی شما باید مدرک دانشگاهی مرتبط با مترجمی داشته باشید، اما بسیاری از شغل‌ها نیز وجود دارند که جهت فعالیت در آن‌ها نیازی به مدارک نداشته و تنها مهارت شما جهت تصاحب آن شغل اکتفا می‌کند.

15 – متخصص آنلاین

موارد نیاز: کامپیوتر، گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت

کسب درآمد در خانه

یکی از راه‌های بسیار عالی کسب درآمد در خانه در واقع استفاده از تخصصی است که شما دارید. مردم به شما پول می‌دهند تا از تخصصان استفاده کنند و نیازی نیست شما از منزل خارج شوید. سایت‌های مختلفی هستند که حاوی پروژه‌های فریلنسرینگ هستند و شما می‌توانید با معرفی خود به عنوان یک فریلنسر و رزومه کاری خود انواع امور حسابرسی، حقوقی، پزشکی، بازاریای، دامپزشکی و غیره را انجام دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. بسیار عالی هست ولی متاسفانه در ایران در زمان حال جواب نمیده شاید در آینده جواب بده البته نظر من اینه

  2. پول بذاری بانک سودشو بخوری راحت این کارا چیه

  3. خب چه جاهایی این مشاغل رو استخدام میکنن

  4. خب الان چرا قیمتو به ایران نمیزنید مگه مقاله واسه ایران نیست ؟؟