زیردریایی جدید آمریکا

زیردریایی جدید آمریکا با دسته ایکس باکس کنترل می‌شود!

زیردریایی جدید آمریکا یعنی یو اس اس کلرادو (USS Colorado) که اخیرا به خدمت گرفته شده، از یک دسته ایکس باکس برای کنترل دکل فوتونیکی استفاده می‌کند.

یو اس اس کلرادو بزرگترین زیردریایی کلاس ویرجینیا است که دو روز پیش از پایگاه “Naval Submarine Base New London” در کنتیکت به خدمت گرفته شد و بر خلاف محصولات قبلی، دکل‌های فوتونیکی این زیردریایی 7 هزار و 800 تنی با 377 فوت (114.9 متر) طول، توسط دسته ایکس باکس کنترل می‌شود.

سپتامبر گذشته، نیروی دریایی آمریکا تایید کرده بود که دکل‌های فوتونیکی جایگزین پریسکوپ در مدل‌های قبلی می‌شوند. این دکل‌ها به دوربین‌های با وضوح بالا و توانایی چرخش 360 درجه تجهیز شده‌اند که می‌توانند مستقیما تصاویر را روی مانیتورهای اتاق کنترل داخلی زیردریایی پخش کنند.

هزینه ساخت زیردریایی جدید آمریکا 2.7 میلیارد دلار است

یو اس اس اس کلرادو، پانزدهمین عضو از زیردریایی‌های کلاس ویرجینیا است که توسط “Reed Koepp” و 130 نفر از افراد تحت امر او فرماندهی می‌شود. اگرچه بانوان هم در زیردریایی‌های نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کنند، ولی فعلا هیچ‌کدام از آنها برای حضور در یو اس اس کلرادو انتخاب نشده‌اند. ارتش آمریکا، زیردریایی‌های تهاجمی خود را در تعامل با “General Dynamics Electric Boat” در کنتیکت و “Newport News Shipbuilding” در ویرجینیا با هزینه‌ای در حدود 2.7 میلیارد دلار تولید می‌کند.

در سایر زیردریایی‌ها از جوی استیک استفاده می‌شود، ولی این نخستین بار در نوع خود است که سازندگان از یک کنترلر ایکس باکس استفاده می‌کنند. گفته می‌شود این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های نیروی دریایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. ناخداش یا فرمانده ش ایکسباکس باز بودن حتما

  2. ای بدبختی آمریکا رد داده

  3. براووووو آمریکا سالاره
    ممنون گجت نیوز بابت مطلب

  4. دستگیره ایکس باکس محشره! دست بگیرید متوجه دقت و عملکرد خوبش خواهید شد

    سپاس بابت مطلب

  5. شیرررره ایکس باکس

    “””” ایکس باکس وان سرور پلی استیشن 4ه”””

  6. زیر دریایی ای که با دسته ایکس باکس کنترل میشه اوضاعش خرابه! مگه بازی ویدئوییه آخه؟