لنوو کی 5

لنوو کی 5 و لنوو کی 5 پلی با دوربین دوگانه معرفی شدند

دو گوشی لنوو کی 5 (Lenovo K5) و لنوو کی 5 پلی (Lenovo K5 Play) با قیمتی مناسب معرفی شدند. در ادامه، نگاهی دقیق به ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت گوشی های جدید لنوو خواهیم داشت.

در کنار گوشی جدید S5، کمپانی چینی لنوو از دو موبایل دیگر که می‌توان آنها را نسخه اقتصادی S5 در نظر گرفت، پرده برداشت تا رقابت در حوزه محصولات میان رده به شکلی جدی‌تر دنبال شود.

تصور می‌کنید لنوو با این گوشی های هوشمند تا چه اندازه قادر به جذب کاربران خواهد بود؟

لنوو کی 5

لنوو کی 5

لنوو کی 5 به نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح 720×1440 و پنل شیشه‌ای 2.5 بعدی تجهیز شده و زیر قاب، تراشه مدیاتک MT6750 با پردازنده 64 بیتی و هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Mali T860، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد.

کاربران با خریداری این گوشی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت برخوردار خواهند شد. هرچند، این خشاب از نوع هیبریدی است و شما تنها قادر به استفاده از کارت حافظه و یا سیم کارت دوم خواهید بود.

در رابطه با دوربین، سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی با لنز f/2.2، سیستم دوربین دوگانه پشتی را تشکیل می‌دهند تا کاربران بتوانند محتوای مختلف را با کیفیتی قابل قبول ثبت کنند. در بخش جلویی نیز دوربینی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، همراه خوبی برای علاقه‌مندان به تصاویر سلفی خواهد بود.

اگرچه بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی همراه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید ارائه می‌شوند، اما خریداران لنوو K5 از اندروید 7.1 نوقا در کنار رابط ZUI 3.1 بهره‌مند می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این موبایل جدید می‌توان به اسکنر اثر انگشت پشتی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری VoLTE در بستر شبکه 4G اشاره کرد.

لنوو کی 5 پلی

لنوو کی 5

لنوو K5 پلی نیز همانند نسخه استاندارد به صفحه نمایش 5.7 اینچی +HD مجهز شده است، اما به جای تراشه مدیاتک، اسنپدراگون 430 با پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 در خدمت کاربران خواهد بود.

این مدل در دو نسخه مختلف با 2 گیگابایت رم + 16 گیگابایت حافظه داخلی و همین‌طور 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی تولید می‌شود. به علاوه، استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی امکان‌پذیر خواهد بود.

برای ثبت تصاویر، لنوو از دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسل بر روی قاب پشتی بهره برده و کاربران به واسطه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می‌توانند لحظات شیرین خود را با کیفیتی مناسب ثبت کنند. در کنار اسکنر اثر انگشت، این مدل از سیستم تشخیص چهره به منظور باز کردن قفل دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید 8.0 اوریو، ZUI 3.7 و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، از دیگر موارد قابل توجه در مورد موبایل جدید لنوو هستند.

گوشی های جدید لنوو قرار است در سه رنگ مختلف مشکی، خاکستری و سبز به فروش رسند. لنوو کی 5 تنها 899 یوان (142 دلار) قیمت دارد، در حالی که لنوو کی 5 پلی با قیمت پایه 699 یوان (110 دلار) روانه بازار می‌شود. گوشی های جدید لنوو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند. همچنین علی‌رغم آغاز شدن ثبت نام‌ها، لنوو K5 و K5 پلی از تاریخ 10 آوریل (21 فروردین) و 17 آوریل (28 فروردین) وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دوربین فقط دوربین اس9 بقیه همه اداشو در میارن