اپلیکیشن Just a Line

با اپلیکیشن Just a Line گوگل، روی هوا خط بکشید!

اپلیکیشن Just a Line که اخیرا توسط گوگل معرفی شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا به کمک تلفن هوشمند خود و از طریق واقعیت افزوده، روی هوا به نقاشی بپردازند.

آیا تاکنون از نرم افزار “Tilt Brush” استفاده کرده‌اید؟ در واقع این نرم افزاری است که توسط گوگل توسعه پیدا کرده و به کاربران اجازه نقاشی در فضای سه‌بعدی را می‌دهد. قابلیت‌های بسیار خوب “Tilt Brush”، خلق محتوای جذاب و طرح‌های نوآورانه توسط هنرمندان دیجیتالی را فراهم می‌کند. متاسفانه، این نرم افزار تنها برای هدست های واقعیت مجازی اچ تی سی وایو و آکیولس ریفت عرضه شده است که این موضوع به شکلی قابل توجه، تعداد کاربرانی که امکان استفاده از آن دارند را کاهش می‌دهد.

اپلیکیشن Just a Line رویکردی متفاوت داشته و با تمام تلفن های هوشمندی که از فریم‌ورک “ARCore” گوگل پشتیبانی می‌کنند، سازگاری دارد. در حال حاضر، تعداد این گوشی ها محدوده بوده و تنها محصولات سری پیکسل، پرچمداران گلکسی S7 و جدیدتر، وان پلاس 5، ال جی V30 و +V30 و همین‌طور ایسوس زنفون AR از آن پشتیبانی می‌کنند. با این حال انتظار می‌رود در آینده شاهد اضافه شدن پشتیبانی بسیاری از برندها و موبایل های دیگر از این فریم‌ورک باشیم.

اما “Just a Line” چیست؟ این اپلیکیشن را می‌توان نسخه ساده‌شده “Tilt Brush” معرفی کرد که نیازی به سخت افزار اختصاصی ندارد. فعلا این نرم افزار در مراحل اولیه و آزمایشی بوده و شما تنها می‌توانید خط‌های سفید را رسم کنید. علاوه بر این، از آنجایی که این واقعیت افزوده است نه واقعیت مجازی، شما قادر به ادغام طرح‌های خود با محیط اطراف بوده و حتی می‌توانید آن را از طریق خود اپلیکیشن ضبط کنید.

انجام این کار نیز بسیار ساده است: کافی‌ست گوشی خود را بالا نگه داشته و از طریق منظره‌یاب آن به نقاشی بپردازید. در فضای سه‌بعدی، می‌توان جایی که اشکال می‌روند را مشاهده کرد و آنها با حرکت شما به اطراف در جای خود باقی خواهند ماند.

هم‌اکنون علاقه‌مندان از طریق گوگل پلی قادر به دریافت این نرم افزار جدید هستند. ویدیوی پیش رو، شما را با نرم افزار جدید گوگل بیشتر آشنا می‌کند.

معرفی اپلیکیشن Just a Line

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تو گوگل پلی نیست میشه تو سایت بزارید