گلکسی نوت 9 سامسونگ

ساخت گلکسی نوت 9 سامسونگ در دو مدل آغاز شد

امروز گزارشی مبنی بر رسیدن قطعات سخت‌ افزاری گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) و آغاز تولید این محصول در دو مدل مختلف در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر جزئیات این خبر خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ حالا پس از اتمام پروژه بزرگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود، از ساخت و رونمایی تا پیش‌فروش و عرضه نهایی، حالا تمرکز خود را بر روی نسل جدید سری نوت با نام Galaxy Note 9 گذاشته و ساخت این فبلت آغاز شده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، حالا گزارشات و شایعات مربوط به این پرچمدار کم کم در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

صدای پای گلکسی نوت 9 می‌آید

چند روز قبل اعلام شد که کره‌ای‌ها نام تجاری گلکسی نوت 9 سامسونگ را در کلمبیا رسما ثبت کرده‌اند و بدین ترتیب در حال ساخت بودن چنین محصولی تا حد زیادی تایید شد. اما حالا نیز گزارش جدید Sammobile حاکی از آن است که قطعات سخت افزاری گلکسی Note 9 آماده شده‌ و ساخت محصول نهایی در کارخانه‌های سامسونگ آغاز شده است.

در ادامه این گزارش آماده است که با توجه به انتشار دو شماره ساخت N960FXXE0ARB7 و N960FXXU0ARC5 از مدل‌های آزمایشی ، انتظار می‌رود گلکسی نوت 9 سامسونگ در 2 مدل با شناسه SM-N960 و SM-N965 تولید و عرضه شود. در نهایت این گزارش اعلام کرده است که پروسه تولید سخت افزار نوت 9 به نسبت نسل قبلی این محصول در سال گذشته، دو هفته زودتر آغاز شده است. سال گذشته این مهم در تاریخ 6 آوریل (17 فروردین 96) رخ داده بود.

گلکسی نوت 9 سامسونگ

جالب است بدانید که پروسه تولید قطعات گلکسی اس 9 سامسونگ نیز به نسبت گلکسی S8 سال قبل، دو هفته زودتر آغاز شده بود و همین موضوع باعث شد پرچمدار جدید سری اس کره‌ای‌ها یک ماه زودتر از نسل قبل رونمایی شود. بنابراین با گذاشتن این جزئیات در کنار هم می‌توان این نتیجه را گرفت که گلکسی نوت 9 به نسبت برادر قبلی خود حدود یک ماه زودتر رونمایی و عرضه خواهد شد.

هنوز پیرامون مشخصات و امکانات گلکسی نوت 9 سامسونگ اطلاعات زیادی در دست نیست. گفته می‌شود تغییرات این پرچمدار به نسبت نوت 8 بسیار کم خواهد بود؛ بنابراین در دو زمینه طراحی محصول و مشخصات داخلی نمی‌توان انتظار تغییرات چشمگیر و انقلابی داشت. از جمله این موارد می‌توان به پردازنده مدرن و عمر شارژدهی باتری بهتر اشاره کرد. علاوه بر این گفته می‌شود گلکسی Note 9 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایشی خواهد بود. تاکنون برخی محصولات نظیر ویوو Apex و ویوو ایکس 20 پلاس UD با چنین قابلیتی رونمایی شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. حتما قیمتش خیلی بالاست

  2. آیفون مخالفشم! ولی یه سیاست درست داره اونم اینه به حد معقولی گوشی عرضه می کنه

    سایر کمپانی ها هم بد نیستن! ولی شرافتا سامسونگ فاجعه س! اینقدر گوشی داره که از آزادی عمل مخاطب در انتخاب گذشته، بلکه داره تیغ میزنه!

  3. بابا ما هنوز دستمون به این پرچمدارا نرسیده مدلای جدید معرفی میکنن

  4. سامسونگ هر هفته یه گوشی می سازه 😐

    واقعا بده

  5. تروخدا صب کن تو خریدن همینا موندیم 😐

  6. هنوز خیلی زوده واسه نوت 9 که بگیم و در مورد اطلاعات قطعات و دروبین بدنه به ال سی دی نظر بدیم