هواوی میت RS پورشه دیزاین

هواوی میت RS پورشه دیزاین با حافظه 512 گیگابایتی به فروش می‌رسد

هواوی میت RS پورشه دیزاین (Huawei MateRS Porsche Design) با حافظه داخلی 512 گیگابایتی، همراه با پی 20 معرفی می‌شود. آیا کاربران باید در انتظار یک طراحی جدید باشند؟

شکی نیست که هواوی مشغول توسعه دستگاهی با حافظه 512 گیگابایتی است. این موضوع را اطلاعات مربوط به دستگاهی با شماره مدل NEO-AL00 که چند روز پیش با 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در تنا دیده بودیم، تایید می‌کند. اگرچه برخی می‌گفتند این موبایل به عنوان یکی از نسخه‌ای سری P20 عرضه می‌شود، ولی به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای دستگاهی دیگر آماده کنند.

مطابق با جدیدترین گزارش‌ها از شبکه اجتماعی ویبو، NEO-AL00 با نام هواوی میت RS پورشه دیزاین و در تعداد محدود عرضه خواهد شد. “IT home” می‌گوید اخیرا هواوی هشتگی با این نام را هم در ویبو ایجاد کرده است.

طراحی هواوی میت RS پورشه دیزاین تفاوتی با نسخه قبلی ندارد

اگرچه ما اطلاعات چندانی در رابطه با این گوشی نداریم، اما برخی منابع می‌گویند کاربران با میت 10 پرو و نامی جدید از سوی چینی‌ها رو به رو خواهند بود. طراحی این نسخه و مشخصات داخلی آن با مدل قبلی یکسان خواهد بود و به واسطه برند پورشه دیزاین، تنها شکل ظاهری و سیستم نرم افزاری دست‌خوش تغییر می‌شوند.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه در دست نیست، ولی انتظار می‌رود در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) و در کنار گوشی های سری P20 شاهد نمایش آن باشیم. گفته می‌شود در کنار سه عضو اصلی از گوشی های جدید هواوی، نسخه پورشه دیزاین پی 20 هم پیش روی علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*