سونی واکمن NW-A10 را معرفی کرد

با گذشت بیش از 35 سال از تولید اولین واکمن ژاپنی‌ها سونی هنوز به تولید آن امید بسته است.این روزها با پر رنگ شدن نام‌های تازه از راه رسیده ای مانند Astell and Kern ، Colorfly و … بر خلاف باوری همگانی که با رشد هرچه بیشتر گوشی‌های موبایل، پخش کننده های پرتابل از بین می‌روند؛ این تولیدات نوستالژیک دیروزی هنوز به حیات خود ادامه می دهند.

هر از گاهی می‌توان پخش کننده پرتابل قدرتمندی را دید که با بیشترین تاکید بر روی صدا تولید می‌شود این پخش کننده های تازه با کیفیت ساختی بسیار بالا و گران قیمت روانه بازار می شوند.

در این میان، سونی به عنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی پخش کننده های پرتابل، با نشان واکمن بیش از 35 سال تولید را پشت سر گذاشته است و این روزها در تدارک تولیداتی خاص و جالب است. مدلی که به تازگی معرفی شد با نام NW-A10 لقب کوچک‌ترین پخش کننده صدا با دقت بالای تصویر را یدک می‌کشد.
پخش کننده تازه بدون اندروید سونی، در سری A معرفی شد و در دو حجم 64 و 32 گیگابایتی تولید خواهد شد؛ رنگ‌های نقره ای، سیاه، آبی و صورتی برای بدنه فلزی این واکمن های جذاب در نظر گرفته شده است. شما به وسیله درگاه Micro SD می‌توانید تا 128 گیگابایت به حافظه این محصول اضافه کنید.

این واکمن تازه از فرمت های صوتی FLAC ،WAV ،MP3 و ATRAC پشتیبانی می‌کند ولی توانمندی‌های این محصول در اینجا به پایان نمی‌رسد، به لطف صفحه 2.2 اینچی از نوع TFT در بخش تصویر نیز از فرمت ها MPEG 4 ،AVC ،H.264 ،m4v و MWV9 پشتیبانی می‌کند.

سونی با اضافه کردن بلوتوث و امکان NFC محصولی قدرتمند را برای کریسمس سال آینده تدارک دیده است که از هشتم نوامبر در ژاپن فروش آن را آغاز خواهد کرد.

منبع : houseofjapan

The world's smallest Hi-Res music player : Sony Walkman NW-A10

The world's smallest Hi-Res music player : Sony Walkman NW-A10

Sony announced the release of the new non-Android NW-A10 Walkman from their Walkman A series, the world’s smallest High-Resolution Audio digital music player. It will be released on November 8.
Line-up:
NW-A17 (64GB) – About 35,000 yen
Color: Silver, Black

NW-A16 (32GB) – About 25,000 yen
Color: Silver, Black, Blue, Rose Pink

The new NW-A10 has a microSD slot built-in to add more capacity. Since it is also compatible with SDXC memory card, it is capable of having up to 128GB microSD card, which enables the 32GB model to enhance its capacity up to 160GB, and the 64GB model to enhance its capacity up to 192GB.

Playable files are FLAC/WAV/Apple Lossless (up to 192kHz/24bit) and MP3/WMA/ATRAC/ATRAC Advanced Lossless/AAC/AIFF. It doesn’t support DSD file. It’s able to play movie files as well and supports MPEG-4 AVC/H.264のmp4/m4v/MPEG-4 Simple Profile/MWV9.

It has a 2.2-inch TFT color display (320×240), and Bluetooth 2.1+EDR and NFC ability.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یکم به باطریش هم برسن بد نمیشه!!!!