عکس های هواوی پی 20

عکس های هواوی پی 20 و پی 20 پرو همراه با اطلاعاتی جدید از آنها منتشر شد

عکس های هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی پی 20 (Huawei P20 Pro) در دنیای واقعی لو رفت. به علاوه، حالا اطلاعاتی جذاب از پرچمدار آینده چینی‌ها منتشر شده که در نوع خود جذاب است.

تنها یک روز تا معرفی گوشی های جدید هواوی فاصله داریم و انتظار می‌رود این محصولات جدید با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر بدون حاشیه، طراحی ناچ، هوش مصنوعی و البته دوربین سه گانه برای نسخه پرو، در اختیار کاربران قرار گیرند. اخیرا چندین منبع مختلف با انتشار عکس های هواوی پی 20 و پی 20 پرو که حالا اکثر آنها از دسترس خارج شده‌اند، توجه کاربران را به خود جلب کرده‌اند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز منابع مختلف اعلام کرده بودند، هر دوی این تلفن های هوشمند به نمایشگر بدون حاشیه با بریدگی بالای صفحه تجهیز خواهند شد. اگرچه استفاده از “notch” در برخی محصولات امروزی در حال تبدیل شدن به یک استاندارد است، اما در گوشی های جدید هواوی می‌توان آن را مخفی کرد.

عکس های هواوی پی 20

متاسفانه ما اطلاعاتی در رابطه با ابعاد صفحه نداریم، اما نمایشگر این گوشی ها با وضوح 1080×2240 و نسبت 18.7:9 به دست کاربران خواهد رسید. همچنین اسکنر اثر انگشت این دو گوشی در بخش جلویی و کلید فیزیکی هوم تعبیه می‌شود.

شاید مهم‌ترین تفاوت دو گوشی هواوی P20 و هواوی P20 پرو، سیستم دوربین آنها باشد. در واقع نسخه استاندارد به دوربین دوگانه عمودی (مشابه آیفون ایکس) تجهیز شده است و در عوض، نسخه پرو با دوربین سه گانه با لنزهای لایکا به دست کاربران می‌رسد.

در رابطه با مشخصات فنی، تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970 با پردازنده هشت هسته‌ای، باز هم به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. به علاوه، تصاویر منتشرشده از وجود 128 گیگابایت حافظه داخلی (115 گیگابایت آن در دسترس کاربران است)، 4 گیگابایت حافظه رم برای P20 و 6 گیگابایت حافظه رم برای P20 Pro خبر می‌دهند. در نهایت، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1 نیز سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل خواهند داد تا شاهد بهره‌گیری از آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید در این اسمارت فون ها باشیم.

عکس های هواوی پی 20

در ادامه می‌توانید عکس های هواوی پی 20 را تماشا کنید. فردا سرعت 17:30، گوشی های جدید Huawei معرفی خواهند شد.

عکس های هواوی پی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. این گوشی بدون هیچ کی بهترین گوشی امساله

  2. هم رم 4 داره هم 6.اس 9 هم همین طور بود. ولی مسله قیمتشه

  3. واقعا خوشگله کاراست.

  4. آخه جنس هاى بنجل چینى چه نیازى به تعریف داره جم کنید این هواوى زشت رو

  5. الان دیگه حتی سامسونگ هم کلید دکمه هوم نمیزارع خیلی مسخره هست من خودم طرفدار هواوی ام ولی اینم درسته که همش از رو برندای دیگه کپی میکنه

  6. بعد میگفت اس9 رمش چهاره زشته واسه پرچم دار بفرما اسنم رمش چهاره