مقایسه مشخصات هواوی پی 20 پرو

مقایسه مشخصات هواوی پی 20 پرو با هواوی پی 10 پلاس

در ادامه با مقایسه مشخصات هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus)، به بررسی تفاوت‌های فنی این دو پرچمدار خواهیم پرداخت.

امسال هواوی با استفاده از عدد «20» به جای «11» برای نشان دادن تکامل و تغییر نام «پلاس» به «پرو» به منظور نمایش دوربین جدید و پیشرفته، با پرچمداری قدرتمند ظاهر شده است تا سازندگان دیگر از همین حالا خود برای رقیبی متفاوت و البته قدرتمند از سوی چینی‌ها آماده کنند.

هواوی پی 20 پرو به صفحه نمایشی 6.1 اینچی و دوربین پشتی سه گانه 40 مگاپیکسلی تجهیز شده است، در حالی که پی 10 پلاس با دوربین دوگانه و صفحه نمایش کوچک‌تر 5.5 اینچی به دست کاربران می‌رسید. امسال علاوه بر استفاده از تراشه قوی‌تر، شاهد اضافه شدن سیستم هوش مصنوعی به خانواده “P” نیز هستیم. به این موارد باید باتری بزرگ‌تر، حاشیه‌های کمتر صفحه و توانایی‌های نرم افزاری از جمله ضبط ویدیوهای 960 فریم بر ثانیه را نیز اضافه کرد.

با این تفاسیر، تصور می‌کنید هواوی با معرفی گوشی P20 Pro، واقعا نسل جدید و نسخه تکامل‌یافته P10 Plus را پیش روی کاربران قرار داده است؟

مقایسه مشخصات هواوی پی 20 پرو و پی 10 پلاس

مقایسه مشخصات فنی هواوی پی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدایا دارم درست میبینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوآوی؟؟؟؟؟؟؟؟اخه هوووآاااوییییی ؟؟؟؟؟؟سامسونگ باید بره فعلا رخت بشوره.اپل هم فک کنم ترک تحصیل کنه.چرخ و فلک روزگارو باش!!!!ببین کی اومده از کی پیشی گرفته

  2. فعلا. تمام پرچم. دارا. حداقل تو دوربین تو بهت سکوت برده. به زودی اسکی رفتن از سه دوربین شاهد خاهیم. بود. فکر نکنم. حالا حالاها به امتیاز دوربین هواوی کسی برسه

  3. هواوی ترکوند واقعا شدیدا منتظر نسخه جدید سری میتشم ببینم واسه اون چیکار میکنه