تصاویر گوشی ال جی جی 7

تصاویر گوشی ال جی جی 7 با نمایشگر بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه

تصاویر گوشی ال جی جی 7 (LG G7) در قاب محافظ منتشر شد. به نظر می‌رسد پرچمدار جدید ال جی با نمایشگر بدون حاشیه و بریدگی بالای صفحه به دست کاربران می‌رسد.

ال جی در نمایشگاه MWC 2018 حاضر نشد تا با بازبینی استراتژی‌های خود، رقابت با سایر سازندگان را به شکلی جدی‌تر دنبال کند. پس از انتشار عکس‌هایی از G7 Neo توسط منابع مختلف، حالا یکی از تولیدکننده لوازم جانبی با نام “Olixar”، چندین رندر جدید از پرچمدار آینده کره‌ای‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است که با اطلاعت قبلی هم‌خوانی دارند.

مطابق این عکس‌ها، گوشی جدید ال جی به دوربین دوگانه عمودی و اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود و در بخش جلویی نیز نمایشگر بدون حاشیه با “notch” در قسمت بالایی همراه خواهد شد تا ظاهر آن مشابه پرچمداران اپل و هواوی باشد. متاسفانه همراه با این عکس‌ها، هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی و قیمت در دست نیست و ما حتی نمی‌دانیم که ال جی از کدام فناوری (LCD یا AMOLED) استفاده خواهد کرد. هرچند، برخی منابع می‌گویند کاربران در این زمینه حق انتخاب دارند.

به علاوه، در پس‌زمینه این تصاویر می‌توان تاریخ 31 آگوست را روی نمایشگر مشاهده کرد. آیا این موضوع به معنی معرفی G7 در نمایشگاه IFA 2018 است؟

در ادامه می‌توانید این عکس‌ها را مشاهده کنید.

تصاویر گوشی ال جی جی 7