هدفون های بی سیم FreeBuds

هدفون های بی سیم FreeBuds هواوی رقیب سرسخت AirPods اپل

هدفون های بی سیم FreeBuds در کنار چندین محصول دیگر قرار است همراه با محصولات خانواده P20 روانه بازار شوند. در ادامه با لوازم جانبی جدید هواوی بیشتر آشنا خواهیم شد.

هواوی برای طراحی پرچمداران جدید خود از آیفون ایکس الهام گرفته است و در محصولات جدید این شرکت می‌توان بریدگی بالای صفحه و دوربین پشتی با آرایشی عمودی را پیدا کرد. ولی به نظر می‌رسد این موضوع به موبایل محدود نبوده و هدفون های بی سیم FreeBuds نیز با اقتباس از اپل ایرپادز تولید شده‌اند. در حقیقت این رویکرد را نمی‌توان یک تقلید در نظر گرفت، بلکه هواوی خود را با جریان موجود در دنیای امروزی همراه کرده و البته محصولات خود را با قابلیت‌هایی متنوع‌تر عرضه می‌کند.

هدفون های بی سیم FreeBuds

شارژدهی 10 ساعته هدفون های بی سیم FreeBuds

در کنار محصولات سری پی 20، هواوی از هدفون های بی سیم FreeBuds تا همان‌طور که از نام آن نیز پیداست، خبری از سیم‌های اضافی و آزاردهنده نباشد. هواوی می‌گوید این ایرفون‌های جدید با هر بار شارژ تا 10 ساعت دوام می‌آورند و این میزان با شارژ اضافی کاورهای محافظ افزایش پیدا خواهد کرد. این میزان شارژدهی تقریبا دو برابر طول عمر باتری محصولات رده بالای مشابه بوده و حتی عملکرد آن از ایرپادز اپل هم بهتر است. هرچند، محصولات این دو شرکت تا حد بسیار زیادی مشابه یکدیگر هستند و زمانی که “FreeBuds” را در کنار “AirPods” قرار دهید، به سختی قادر به تشخیص آنها خواهید بود.

با این حال، هدفون های FreeBuds بر خلاف محصول اپل، با رنگ مشکی و نوک سیلیکونی به منظور قرارگیری بهتر در گوش ارائه می‌شوند. به نظر می‌رسد برای دستیابی به این میزان شارژدهی، هواوی از بلوتوث 5.0 و چیپ‌های شرکت کوالکام استفاده کرده باشد. به هر صورت، تا انجام بررسی‌های دقیق نمی‌توان در رابطه با طول عمر باتری و عملکرد آنها اظهار نظر کرد. این هدفون های جدید 159 یورو قیمت خواهند داشت.

همراه با FreeBuds، هواوی با انتشار تیزری کوتاه، از عرضه چند محصول دیگر همچون “Moonlight Selfie Stick”، دستبند هوشمند “Band 2 Pro” و ایرفون “Active Noise Cancellation” نیز خبر داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*