گلکسی Note 9

گلکسی Note 9 در وب‌سایت سامسونگ رویت شد

گوشی پرچمدار گلکسی Note 9 در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ رویت شد. آیا اضافه شدن این گوشی به وب‌سایت سامسونگ به معنی معرفی در آینده نزدیک است؟

این روزها منابع مختلف و افراد کنجکاو در حال گمانه‌زنی در مورد گلکسی نوت 9 به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ برای سال 2018 هستند. بعد از انتشار اطلاعاتی از ظرفیت باتری و تایید نوع تراشه در بنچمارک “GeekBench”، حالا دستگاهی با شماره مدل “SM-N960U” در صفحه پشتیبانی وب‌سایت این شرکت همراه با اطلاعاتی از نحوه تعویض نوک قلم هوشمند لیست شده که در نوع خود جذاب است.

گلکسی Note 9 به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز می‌شود 

به عنوان یادآور، این فبلت قدرتمند همانند نوت 8، با صفحه نمایش 6.3 اینچی بدون حاشیه و شیشه مقاوم‌تر از گلکسی اس 9 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات در گلکسی Note 9 را بر عهده خواهد داشت و احتمالا دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس همراه با اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی تعبیه می‌شود.

اگرچه فعلا افزایش ظرفیت باتری دستگاه به صورت رسمی تایید نشده است، ولی خریداران این گوشی، دلیلی فراتر از باتری همچون پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen را دارند. متاسفانه اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت منتشر نشده است.

گلکسی Note 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. طراحی سامسونگ هیچ جذابیتی نداره قبول😐🙄😕همش شبیح همه الان اس نه با اس هشت هیچ فرقی باهم ندارن نوت هشت نوت نه هم همینجورین دیگه

    • یه سر برو نمایندگی سامسونگ نوت ۸ رو بگیر دستت باهاش کار کن تا همه گوشی های دنیا رو فراموش کنی لذتی تو کار با نوت هست تو هیچ گوشی نبوده و نیست اینو خودم تجربه کردم خیلی خاصه خیلی

    • با سلام. اکثر شرکت ها همین طور هستند. مثل اپل از آیفون ۶ گرفته تا امروز چندین سال است که گوشی هاش مثل همند. این آیفون x هم با همکاری سامسونگ ساخته ….. مهم سخت افزار و دوربین و….هست که سامسونگ سنگ تموم گذاشته.

  2. ینی خداتومنن پول این لامصبه اخه مگه کسی مغز خر خوردهه

  3. نه به سامسونگ
    بخاطر قیمت بالا

  4. نوت نه بیاد کلک و پر همه میریزه