پلتفرم تصاویر متحرک Tenor

گوگل پلتفرم تصاویر متحرک Tenor را تصاحب کرد

کمپانی گوگل پلتفرم تصاویر متحرک Tenor را از آن خود کرد. حالا به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک این میزبان تصاویر گیف را می‌توانیم در جستجوگر گوگل و بسیاری از سرویس‌های این شرکت ببینیم.

بخش تصاویر سایت گوگل عالی است. اینطور نیست؟ در حال حاضر هیچ رقیبی قدرتمندتر از گوگل همراه فهرست گسترده‌ای از صفحات وب و الگوریتم‌های جستجوی پیشرفته وجود ندارد. با این حال اگر از آن دسته کاربرانی هستید که بیشتر به جستجوی تصاویر متحرک GIF می‌گردید، گوگل گزینه‌ی مناسبی نیست. تصاویر متحرک یا همان فایل های GIF یکی از مهم‌ترین عناوین جستجو در طول چند سال اخیر دنیای وب هستند. این تصاویر معمولا می‌توانند بهتر از تصاویر ثابت احساسات و عواطف کاربران را نشان دهند، به همین دلیل است که روز به روز به محبوبیتشان افزوده می‌شود.

پلتفرم تصاویر متحرک Tenor رقیب بزرگ GIPHY

از همین رو گوگل برای آنکه بتواند در این عرصه نیز پیشتازی کند، به تازگی موفق شده است پلتفرم تصاویر متحرک Tenor‌ را از آن خود کرده و به خانواده خود بی‌افزاید. اگر روزانه از گیف‌های محبوبی همچون 1337 یا dank استفاده می‌کنید، باید بدانید که آن‌ها برای پلتفرم تصاویر متحرک Tenor هستند. البته در اینجا یک رقیب بزرگ به نام GIPHY نیز وجود دارد که آن نیز یک پلتفرم میزبانی، جستجو و به اشتراک گذاری فایل های GIF است.

کمپانی گوگل برای اعلام این آغاز همکاری در یک پست وبلاگی یک فایل گیف تلفیقی از دو لوگو گوگل و Tenor‌را به انتشار رسانده است. این نشان می‌دهد که گوگل قصد ندارد نام این پلتفرم را تغییر دهد و با همین برند خود به ادامه کار خواهد پرداخت.

زین پس کاربران گوگل می‌توانند در اپلیکیشن تحت وب، اندرویدی و آی او اسی این شرکت از فایل‌های GIF استفاده کرده و برای دوستان خود نیز آن‌ها را ارسال کنند. به نظر می‌رسد گوگل ارزش و پتانسیل موجود در الگوریتم‌های جستجو و API خود را برای هر چه بهتر شدن پلتفرم تصاویر متحرک Tenor به کار خواهد گرفت و احتمالا آن را در جستجوگر تصاویر خود و احتمالا کیبورد Gboard ادغام کند. واضح است که ما می‌توانیم در آینده فایل‌های GIF را در اکثر سرویس‌ها و اپلیکیشن های کمپانی گوگل ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا عالیه گیف و فقط تلگرام داره