قیمت پیامک

مقایسه قیمت پیامک در اپراتورهای تلفن همراه ایران

قیمت پیامک در اپراتورهای تلفن همراه ایران یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب قصد داریم هزینه‌ای که مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری برای ارسال هر SMS باید بپردازند را مقایسه کنیم.

کاربران اپراتورهای مختلف تلفن همراه برای ارسال پیامک فارسی یا انگلیسی باید هزینه‌های متفاوتی را پرداخت کنند. قیمت پیامک برای سیم کارت های دائمی و اعتباری از بین 8.9 تا 27 تومان متغیر است. البته امروزه بیشتر کاربران از روش‌های جدیدتر مانند اپلیکیشن‌های پیام رسان برای ارسال پیام‌های خود به دیگران استفاده می‌کنند، اما هنوز هم سرویس‌های پیامکی کارایی خود را دارند و دلایلی چون عدم آنتن‌دهی اینترنت در برخی نقاط می‌تواند در استفاده از پیامک تاثیرگذار باشد. در جدول زیر، قیمت پیامک برای سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل را مقایسه خواهیم کرد:

جدول مقایسه قیمت پیامک

سیم کارتهر صفحه پیامک فارسیهر صفحه پیامک انگلیسی
دائمی همراه اول8.9 تومان22.2 تومان
اعتباری همراه اول11.6 تومان27.4 تومان
دائمی ایرانسل9.9 تومان17 تومان
اعتباری ایرانسل11.5 تومان20.9 تومان
ایرانسل به خطوط ثابت12 تومان12 تومان
ایرانسل به خارج از کشور (همه کشورها)200 تومان200 تومان
دائمی رایتل9.8 تومان16.9 تومان
اعتباری رایتل9.9 تومان23 تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. پس چطور یه پیام با ایرانسل میفرستادم فقط چون یکم بلند بود ده بار ارسال میکرد و پنصد تومن از شارژو میخورد؟! همراه اول اینترنت بهتری داره البته حجم دزدی از خصوصیات بارز همراه اوله ولی چه میشه کرد هر سه ی اینها مث همن هر کدوم به نحوی اذیت میکنن ولی گفتم که همراه اول فقط نتش خوبه اما گرون، مثلا یک گیگ روز و یه گیگ شبانه میخری ده تومن و یه گیگ روز که تموم میشه اون یه گیگ شبم که اصلا استفاده نکردی هم پوچ میشه و برای استفاده از نت رایگان باز دوباره باید بسته بخری!

  2. فقط رایتل اخره کیفیته انگار خارج رفتی

  3. ایرانسل از همه بهتر بود
    بعد از اون رایتل

  4. همراه اول قیمت به صرفه تری داره مجموعا