با غول پیکر ترین گوشی های هوشمند دنیا آشنا شوید

 با وجود اینکه هنوز هم درصد قابل توجهی از کاربران گوشی‌های موبایل، علاقه‌ای به استفاده از گوشی‌های با صفحات بزرگ ندارند، تمامی کمپانی‌های تولیدکننده‌ی این محصولات، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی این چنین گوشی‌هایی انجام می‌دهند. حتی اپل نیز که همیشه مخالف سرسخت گوشی‌های بزرگ بود، آیفونی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی وارد بازار نمود. به هر صورت، این هیولاها، طرفداران خاص خود را دارند که اتفاقا تعداد آن ها زیاد است. پس بد نیست تا با هم نگاهی به بزرگ‌ترین گوشی‌های تولید شده تا به این تاریخ بیندازیم.

Huawei MediaPad X1

00-7-inch-Huawei-MediaPad-X1

یک اسمارت فون 7 اینچی با صفحه نمایش مورب است که از یک پردازنده چهار هسته ای HiSilicon گیرین 910 ، 2 گیگابایت رم ، یک دوربین 13 مگاپیکسل و باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بهره می برد . قیمت این اسمارت فون 359 دلار می باشد .

 CoolPad Great God

01-7-inch-CoolPad-Great-GodHalo

کمپانی چینی نسبتا گمنام CoolPad، در نمایشگاه CES 2014، از گوشی جدید خود با نام Great God رونمایی کرد. این گوشی از یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ هفت اینچی با دقت Full HD بهره می‌برد که توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. قیمت این اسمارت فون 311 دلار می باشد .

Cube Talk 69

02-6.95-inch-Cube-Talk-69

عنوان سوم نیز به یک کمپانی گمنام چینی دیگر تعلق می‌گردد. کمپانی Cube اخیرا از یک گوشی عظیم‌الجثه با نام Talk 69 پرده‌برداری کرد که از یک صفحه‌نمایش 6.95 اینچی با دقت Full HD، دو گیگابایت حافظه RAM، چیپست MT6592، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. جالب اینجاست که این گوشی تنها 249 دلار قیمت دارد.

Hisense X1

03-6.8-inch-Hisense-X1

در CES 2014، کمپانی مطرح Hisense از پرچم‌دار جدید خود با نام X1 پرده‌برداری نمود. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی با دقت Full HD و تکنولوژی IPS استفاده می‌کند که در کنار چیپست Snapdragon 800، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3900 میلی آمپر ، یک ابر گوشی رده بالا محسوب می‌گردد.  این فبلت با حافظه داخلی 32 گیگابایت 330 دلار قیمت دارد .

Sony Xperia Z Ultra

04-6.44-inch-Sony-Xperia-Z-Ultra

پرچم‌دار عظیم‌الجثه سونی، رتبه‌ی چهارم را در میان بزرگ‌ترین گوشی‌های جهان به خود اختصاص داده است. این گوشی بسیار زیبا، از یک صفحه‌نمایش 6.44 اینچی با دقت Full HD بهره می‌برد که در کنار چیپست Snapdragon 800، دو گیگابایت حافظه‌ی RAM و یک دوربین 8 مگاپیکسلی، به یکی از برترین گوشی‌های عظیم‌الجثه مبدل شده است. این فبلت نیز قیمتی در حدود 405.44 دلار دارد .

ZTE Nubia X6

05-6.4-inch-ZTE-Nubia-X6

Nubia به عنوان زیرمجموعه‌ای از کمپانی ZTE، اخیرا از پرچم‌دار جدید خود با نام X6 رونمایی کرد. این گوشی عظیم‌الجثه، از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی، پردازنده‌ی Snapdragon 801، سه گیگابایت RAM، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و یک باتری قدرتمند 4250 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. قیمت این محصول در حدود 445.50 دلار است .

Archos 64 Xenon

06-6.4-inch-Archos-64-Xenon

نماینده‌ی فرانسوی‌ها در این لیست از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با دقت HD 720p، چیپست MediaTek MT6582، یک گیگابایت RAM، دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری نه چندان قدرتمند 2800 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. قیمت این محصول در حدود 304 دلار می باشد .

Samsung Galaxy Mega 6.3

07-6.3-inch-Samsung-Galaxy-Mega-6.3

هیچ لیستی از گوشی‌های موبایل، بدون نماینده‌ای از سامسونگ کامل نیست. مخصوصا لیست «فبلت» ها! اصطلاحی که خود سامسونگ بنیان‌گذار آن بود. نماینده‌ی سامسونگ با صفحه‌نمایشی 6.3 اینچی با دقت HD، پردازنده‌ی Snapdragon 400، یک و نیم گیگابایت RAM و دوربین 8 مگاپیکسلی، رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های غول‌آسای دیگر به حساب می‌آید. این محصول نیز قیمتی در حدود 380.1 دلار دارد .

Huawei Ascend Mate

08-6.1-inch-Huawei-Ascend-Mate-1-and-2

اولین فبلت ساخت کمپانی هواوی، یعنی Ascend Mate آخرین گوشی بزرگ‌تر از 6 اینچی در این لیست است. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.1 اینچی با دقت HD استفاده می‌کند و به دلیل قیمت مناسب، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های عظیم‌الجثه‌ی جهان محسوب می‌شود. قیمت این محصول 294.41 دلار است .

Nokia Lumia 1520

09-6-inch-Nokia-Lumia-1520

این محصول که جز محصولات شاهکار نوکیا محسوب می شود دارای صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1080p می باشد . از جمله مشخصات کلی آن می توان به پردازنده اسنپدراگون 800 ، دو گیگابایت رم ، دوربین قابل ملاحظه 20 مگاپیکسل و باتری سلولی 3400 میلی آمپر اشاره کرد . قیمت نسخه بدون قرار داد این محصول 584.99 دلار است

البته ذکر این نکته هم لازم است که در لینک منبع در مجموع 26 اسمارت فون با سایز صفحه نمایش 5.9 تا 7 اینچ موجود است که 10 سایز برتر را در این پست به شما معرفی کردیم .

 منبع : phonearena

The super-sized chart: meet the largest smartphones on the planet

The super-sized chart: meet the largest smartphones on the planet

As pertains to large-screened smartphones, a curious sense of insecurity has taken root in the smartphone industry, and it’s not so much about the size, but rather the way we deal with it. More specifically, the way we dealt with it in the past has come to haunt many a tech blogger.

Does anyone remember the 4.65-inch Galaxy Nexus? The 4.7-inch HTC Titan? These were the ‘crazy’ phablets of days past. Today, these are both considered medium-sized flagships. In just a few short years, we went from being horrified at the thought of anything exceeding 4 inches, to a state where those appear tiny, even when compared to the mini versions of popular top-shelf models. So, are we in for another round? Are the below listed giants on path to become the new standard? Or are we reaching a fundamental limit? We sure would like to join voices with the seemingly outraged community, yet we’re a tad jittery, and can’t quite muster up the courage to make a definitive statement, all things considered. In any case, it does seem like the phablet category will endure, and, if anything, is growing more diverse. And ever larger, of course.

So how big is big enough? Six inches, minimum, at least if you were to ask the creators of the massive beasts you’ll find right below. And after all, why the heck no? In the end, bar price considerations, these are small, voice calls-capable tablets in super-‘compact’ bodies. And, fellas, they are here to stay.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کاش با قیمتاش می ذاشتین ( البته به دلار )

  2. دوربین 3900 مگاپیکسلی؟؟؟؟ یا باتری 3900 میلی آمپری!