خودرو شاسی بلند سوبارو فارستر 2019

خودرو شاسی بلند سوبارو فارستر 2019 در نمایشگاه نیویورک معرفی شد

خودرو شاسی بلند سوبارو فارستر 2019 (Subaru Forster 2019) در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد. نسل جدید این خودرو کراس اوور حالا از پلتفرم جدیدی بهره می‌برد و تجهیزات آن بیشتر از گذشته شده است.

سوبارو فارستر کنونی یک کراس اوور عالی بوده و به وضوح می‌تواند آنچه که کمپانی سوبارو به آن فکر می‌کند را به نمایش بگذارد؛ زیرا این کمپانی مدعی شده بود فارستر یک رقیب قدرتمند برای تمامی کراس اوورهای هم رده خود خواهد بود و می‌تواند تمام مزایایی که مشتریان به دنبالش هستند را در اختیار آن‌ها قرار دهد. حال این کمپانی ژاپنی با حضور در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 از نسل جدید شاسی بلند محبوب خود پرده برداشته است.

سوبارو فارستر 2019 از پلتفرم (SGP (Subaru Global Platform بهره می‌برد. آن دارای فضای صندلی 1.2 اینچ بیشتر خواهد بود که می‌تواند اتاق بزرگ‌تری را در اختیار سرنشینان، به خصوص سرنشینان پشتی قرار دهد. فضای حمل بار خودرو حالا به 2154 لیتر افزایش پیدا کرده است. همچنین قسمت پشتی خودرو 5.3 اینچ عریض‌تر شده که می‌تواند جایگیری اشیا در خودرو را نیز سهولت ببخشد.

خودرو شاسی بلند سوبارو فارستر 2019

به جز سایز بزرگ‌تر، این کراس اوور تغییر ویژه‌ای در بدنه‌ی خود نداشته است. تغییرات این کراس اوور بیشتر یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر از نظر امکانات را نشان می‌دهد و رونمایی از پلتفرم جهانی سوبارو خواهد بود. بنابراین در نخستین نگاه ممکن است متوجه تغییرات نشوید.

مشخصات فنی سوبارو فارستر 2019

یک پیشرانه‌ی 2.5 لیتری 4 سیلندر بوکسر زیر کاپوت خودرو جای گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید 182 اسب بخار انرژی و گشتاور 238 نیوتن‌متر است. این درحالیست که مدل 2018 فارستر قادر به تولید 170 اسب بخار و گشتاور 235 نیوتن‌متر بود. ظرفیت باک بنزین این خودرو بزرگ‌تر شده است تا با یک باک پر بتوانید 53 کیلومتر بیشتر طی کنید. یک سیستم CVT نیز نیروی تولید شده توسط پیشرانه را به هر چهار چرخ خودرو خواهد رساند. در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به مدل توربوشارژ شده‌ی سوبارو فارستر 2019 نشده است، اما به نظر می‌رسد در آینده آن همراه با تریم XT عرضه شود.

خودرو شاسی بلند سوبارو فارستر 2019

در داخل خودرو، سوبارو فارستر 2019 حالا از امکانات جذابی نظیر کنترل تهویه اتوماتیک و پکیج دستیار راننده EyeSight برخوردار است که شامل کروز کنترل انطباقی، ترمز پیش از تصادف و دستیار حرکت در بین خطوط می‌شود. یک سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی به صورت استاندارد بر روی داشبورد جلوی فارستر جدید نصب است. گرچه مشتریان می‌توانند به جای آن یک نمایشگر 8 اینچی را سفارش دهند. صندلی‌های گرمکن پشتی را نیز باید به لیست آپشن‌های جذاب این خودرو اضافه کنیم.

به تریم‌های استاندارد نسل گذشته، حالا یک تریم اسپورت با اضافه شدن مواردی همچون خروجی‌های تهویه مشکی، اسپویلر پشتی، المان‌هایی با لهجه‌ی نارنجی و چرخ‌های 18 اینچی، افزوده شده است.

ویدیو معرفی سوبارو فارستر 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*