پشتیبانی از گیف در قابلیت نمایشگر همیشه روشن سامسونگ

سامسونگ پشتیبانی از گیف را به قابلیت نمایشگر همیشه روشن خود اضافه کرد

سامسونگ یک به روزرسانی برای قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) گوشی های خود منتشر کرد. به لطف این آپدیت، قابلیت مذکور قادر به نمایش فایل های متحرک GIF است.

سامسونگ دو سال پیش همراه با گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 7 خود بود که برای نخستین بار از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پرده برداری کرد. در طول این مدت، سامسونگ به خوبی قابلیت نمایشگر همیشه روشن را در محصولاتش بهبود بخشیده است و حالا مفیدتر از هر زمان دیگری است. این قابلیت حالا به صورت یک اپلیکیشن جداگانه نیز درآمده است تا سامسونگ بتواند نسخه‌های به روزشده‌ی آن را در اختیار گوشی‌هایی که دیگر آپدیت‌های اندرویدی را دریافت نمی‌کنند، قرار دهد.

در همین راستا این شرکت آپدیت جدیدی را برای قابلیت Always On Display منتشر کرده است تا زین پس قادر به پشتیبانی از فایل‌های گیف باشد. سامسونگ پیشتر گزینه‌های سفارشی سازی را از قبیل توانایی اضافه کردن تصاویر مد نظر کاربران به این صفحه اضافه کرده بود. اینک استفاده از یک فایل گیف در این صفحه می‌تواند قابلیت مذکور را جذاب‌تر از گذشته نیز کند. کاربران می‌توانند از گالری بزرگ فایل های گیف سامسونگ، هر فایلی که خواستند را به این صفحه اضافه کرده و یا از فایل‌هایی که در گالری خود کاربر موجود است استفاده کنند.

البته استفاده از این فایل‌ها با محدودیت‌هایی نیز همراه است. برای شروع می‌توان گفت که یک فایل گیف نباید طولانی باشد، بنابراین شما اگر قصد استفاده از یک فایل گیف طولانی را دارید باید آن را به چند فایل تقسیم کرده و به صورت گالری در این صفحه به نمایش بگذارید. همچنین فایل های گیف شما به صورت خودکار پشت سرهم به نمایش درنخواهند آمد، در یک لحظه تنها یک فایل گیف به تصویر کشیده می‌شود، سپس صفحه خاموش شده و باز وقتی روشن شد یک فایل گیف دیگر به نمایش درمی‌آید. البته شما اگر می‌خواهید بدون خاموش شدن صفحه به فایل گیف دیگر بروید باید دو بار بر روی آن ضربه بزنید.

رابطه قابلیت نمایشگر همیشه روشن با اندروید 8

شاید بزرگ‌ترین نکته اینجاست که قابلیت مذکور تنها بر روی گوشی هایی کار می‌کند که به اندروید 8 اوریو مجهز هستند. سامسونگ به تازگی این آپدیت را در اختیار گوشی های سری گلکسی اس 8 خود قرار داده است. این بدان معناست که کاربران گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج هنوز از شانس دریافت نسخه‌ی جدید قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار نیستند. گوشی های سری گلکسی اس 9 نیز که به صورت پیشفرض اجرا کننده اندروید 8 هستند نیز می‌توانند این به روزرسانی را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام A8پلاس دارم اندرویدشم 8 هست چرا نمیتونم از گالری شخصیم عکس یا گیف بزارم تو صفه نمایش همیشه روشن

  2. باتری دستگاه داغون نمیشه؟ عایا؟؟

  3. شاید بخوایم نمایشگرو خاموش کنیم تکلیف چیه
    ؟؟

  4. بجای این کارها بروزرسانی خود را سریعتر کنه . نوکیا و هواوی اندروید 8 رو گرفتن اما از سامسونگ خبری نیست
    مهم این نیست که گوشی‌های جدید رو بروزرسانی کنه ، همین که گوشی هایش رو برای چند سال حمایت کنه کافیه

  5. سامسون غلط کرد با هاوایی
    دلیله این کارش مصرف زیاده باطری و نمایشگره تا خرج رو دسته ملت بزاره