آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) سرانجام منتشر شد. یکی از کابران فرانسوی گلکسی نوت 8 این به روز رسانی را دریافت کرده و تایید نموده که این آپدیت نسخه آزمایشی نیست.

طبق زمانبندی رسمی سامسونگ برای آپدیت گوشی های به سیستم عامل اندروید 8 اوریو، قرار بود این به روز رسانی در تاریخ 30 مارس 2018 برای گلکسی نوت 8 منتشر گردد؛ حالا به نظر می‌رسد که فرایند عرضه این به روز رسانی زود تر موعد و از همین حالا آغاز شده باشد. هرچند نباید این نکته را فراموش کرد که معمولا برخی مناطق، زود از زمان اعلام شده آپدیت ها را دریافت خواهند کرد.

ویژگی های آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ، علاوه بر آخرین بسته های امنیتی، آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یا همان Samsung Experience 9.0 (که پیش از این با عنوان تاچ ویز شناخته می‌شد) را برای دارندگان گلکسی نوت 8 به ارمغان خواهد آورد.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ

آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience 9.0) بهبودهایی در زمینه صفحه کلید دستگاه و همچنین جستجوی بهتر در زمینه های مختلف از جمله جستجو در مخاطبان گوشی را به همراه دارد. رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید 8 اوریو در گلکسی نوت 8 همچنین بهبود هایی در بخش تنظیمات، فایلها و دسترسی به پلی استور را در خود جای داده و حالا دستیار صوتی بیکسبی کاربر پسند تر شده است.

در آخر باید گفت که هنوز اطلاعیه دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی نوت 8 سامسونگ به صورت عمومی منتشر نشده اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده صاحبان Galaxy Note 8 نوتیفیکیشن دریافت این به روز رسانی را دریافت کنند.

اگر شما هم یکی از دارندگان گلکسی نوت 8 سامسونگ هستید، در بخش نظرات، ما و سایر کاربران را از روند دریافت این به روز رسانی برای گوشی خود مطلع سازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. مثل همیسه سریsرو فراموش کرده تاحالا میگفتن اندروید8برای s8میاد ولی حالا میگن برای سری نوت میاد

  2. من فاز گوگل نفهمیدم! هر روز یه آپدیت جدید برای اندروید میده و با حمایت گوشی سازها مواجه میشه در حالی که اندروید 8 استاندارد هنوز برای کلی از پرچمدار های 2017 عرضه نشده یا تازه عرضه شده!! چه سیاست مسخره ای هست که در پیش گرفتن؟؟ عملا تفاوت فاحشی بین اندروید 6 تا 8 نیت، اون وقت زمزمه های اندروید 9 به گوش میرسه!

  3. برای من اومده، اگر هنوز دریافت نکردید، به تنظیمات گوشی برید و یه بروزرسانی انجام بدید

  4. والا واسه ما هنوز چیزی نیومده

  5. ینی بعضیا یجوری از برنده دفاع میکنن انگار اون شکت بهشون حقوق میده و نان شبشانو میده

  6. والا واسه من که هنوز چیزی نیومده