آپدیت One UI 6

کاربران سامسونگ از یک ایراد مهم در آپدیت One UI 6 خبر می‌دهند

کاربران سامسونگ از یک ایراد بزرگ در بروزرسانی جدید گوشی های خود خبر می‌دهند و به مشکل تخلیه باتری پس از آپدیت One UI 6 و اندروید 14 اشاره می‌کنند.

سامسونگ پس از انجام آزمایش‌های طولانی و دقیق، سرانجام چند روز پیش بروزرسانی پایدار وان یو آی 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را برای کاربران گوشی های خود منتشر کرد. البته این آپدیت به مرور برای مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. اما اکنون برخی از کاربران گوشی های سامسونگ که آپدیت One UI 6 را دریافت کرده‌اند می‌گویند پس از انجام این آپدیت با مشکل تخلیه باتری مواجه شده‌اند.

تخلیه باتری گلکسی S23 و گلکسی A54 پس از آپدیت One UI 6

کاربران گوشی های گلکسی اس 23 و گلکسی ای 54 سامسونگ، مدتی پیش بروزرسانی پایدار One UI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را دریافت کردند؛ اما بسیاری از کاربران می‌گویند پس از دریافت این بروزرسانی با مشکل تخلیه باتری مواجه هستند. کاربران با انجام هر آپدیت، به‌خصوص آپدیت‌های بزرگ و اصلی، امیدوار هستند که عملکرد دستگاه آنها ارتقا پیدا کند؛ اما این بار برعکس شده و ظاهرا شارژ باتری گوشی گلکسی S23 و گلکسی A54 پس از دریافت آپدیت وان یو آی 6 و اندروید 14، سریع‌تر از قبل خالی می‌شود.

برخی از کاربران گوشی های گلکسی ای 54 می‌گویند پس از دریافت آپدیت ONE UI 6، شارژ باتری آنها به‌طور میانگین در هر هفت دقیقه یک درصد کم می‌شود. به‌گفته این کاربران، باتری گوشی آنها پیش از دریافت این آپدیت تا دو روز دوام می‌آورد، اما پس از آپدیت، شارژ باتری گوشی گلکسی A54 آنها ظرف مدت 24 ساعت به اتمام می‌رسد. علاوه بر گلکسی A54، بسیاری از کاربران گلکسی S23 نیز شکایت مشابهی را مطرح کرده‌اند و آنها هم از تخلیه سریع‌تر باتری گوشی‌شان پس از دریافت این آپدیت شاکی هستند.

با وجود این شکایت‌ها، به‌نظر می‌رسد چیز خیلی مهمی برای نگرانی وجود ندارد. معمولا پس از بروزرسانی‌های اصلی و بزرگ سیستم عامل، مشکلاتی مانند تخلیه باتری اتفاق می‌افتد، اما شرکت تولیدکننده در عرض 10 تا 15 روز، این مشکلات را برطرف می‌کند. از این شکایت‌ها و مشکلات که بگذریم، باید اشاره کنیم که آپدیت اندروید 14 و One UI 6، عملکرد کلی گوشی سامسونگ شما را بهبود می‌بخشد و کارایی را به حداکثر می‌رساند.