ارز دیجیتالی تلگرام

کسب 850 میلیون دلار سرمایه از دومین پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام

دومین پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام در ادامه نخستین سری به پایان رسید و تلگرام طی آن توانست سرمایه‌ای هنگفت به دست بیاورد. سرمایه کسب شده طی پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام ، سرمایه کل پول الکترونیکی آن را دو برابر کرد.

در ماه فوریه (بهمن – اسفند 1396)، تلگرام پیش فروش ارز رمزنگاری شده خود پیش از ارائه رسمی آن را آغاز کرد و از این طریق توانست به واسطه سخاوتمندی 81 سرمایه‌گذار، مبلغ 850 میلیون دلار به دست بیاورد. دومین پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام یک ماه بعد با هدف دو برابر کردن سرمایه به دست آمده در نخستین پیش فروش آغاز شد.

موفقیت پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام

بر اساس جدیدترین گزارش Bloomberg، تلگرام توانست به هدف مورد نظرش دست پیدا کند. طی جدیدترین دور پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام ، میزان کل فروش این پول رمزنگاری شده به 1.7 میلیارد دلار رسید، به این معنی که همانند نخستین مرتبه، مجددا 850 میلیون دلار سرمایه نصیب شرکت تحت اختیار پاول دورف شده است.

ارز دیجیتالی تلگرام

طبق مدارک ارسالی به کمیسیون اوراق بهادار و بورس، شرکت توسعه‌دهنده این پیام رسان موبایل مدعی شده طی پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام ، این مرتبه به واسطه سرمایه‌گذاری 94 نفر، 850 میلیون دلار دیگر نصیب شرکت شده است که با تحمیع آن با مبالغ به دست آمده در اولین پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام ، به ارزش کل 1.7 میلیون دلار می‌رسیم! این شرکت احتمالا سومین پیش فروش پول رمزنگاری شده خود با نام Gram را مدتی دیگر آغاز می‌کند.

تلگرام در پی راه‌اندازی بستری است که به گفته خود آن شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network) یا به طور مختصر TON نام داشته و یک اکوسیستم شبیه به اتریوم محسوب می‌شود. در این شبکه اپلیکیشن‌ها، سرویس‌ها و یک فروشگاه وجود خواهد داشت. کاربران می‌توانند از این فروشگاه اجناس فیزیکی و همچنین دیجیتالی خریداری کنند. شرکت از سرمایه جمع‌آوری شده طی اولین و دومین (و شاید سومین) پیش فروش ارز دیجیتالی تلگرام برای توسعه TON استفاده خواهد کرد.

اگر به عنوان یک کاربر ایرانی که تلگرام در زندگی‌تان نقش مهمی پیدا کرده دوست دارید ارز رمزنگاری شده این پیام رسان را خریداری کنید، متاسفانه چنین امکانی برایتان فراهم نیست، چرا که تلگرام به افراد و کشورهایی که در لیست تحریم‌های سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و انگلیس قرار دارند، اجازه خرید و فروش سکه‌های خود در شبکه TON را نمی‌دهد. به عبارت دیگر اگرچه از 200 میلیون کاربر تلگرام، بیش از 40 میلیون ایرانی هستند، اما این شرکت نیز به جمع تحریم‌کنندگان ما اضافه شده است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. عصر پیش‌فروش توهم به قیمت نامعلوم توسط فروشندۀ مجهول!

  2. وای خدا این خارجی ها چه مغزی دارن

  3. ممنون از حمایتتون

  4. مردم از چه چیزایی نون در نمیارن بعد اینا میخان تلگرامو فیلتر کنن

  5. خوش اومدی سعید جون کجا بودی

  6. salam dustan man bargashtam por ghodrat tar az hamishe

    عجب کلا برداریه این تلگرام و حتی دو زار واسه ایرانیا ارزش قاعل نمیباشد 🤛🏼