لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M با ضخامت کم و قدرت بالا معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M به عنوان باریک‌ترین لپ تاپ مخصوص بازی جهان که از نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل و کارت گرافیک GTX 1070 بهره می‌برد، رسما معرفی شد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که می‌خواهند قدرت یک دسکتاپ مخصوص بازی را در قالب لپ تاپی کوچک، سبک و باریک تجربه کنند. این محصول جدید از صفحه نمایشی 15.6 اینچی با وضوح 1080×1980 روی یک پنل “AHVA IPS” با نرخ بازخوانی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی‌ثانیه بهره می‌برد. به علاوه، برای این نمایشگر از فناوری دید گسترده نیز استفاده شده که معنای آن، واقعی ماندن رنگ‌ها حتی از زاویه‌های زیاد است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M با 16 گیگابایت رم DDR4 به فروش می‌رسد

“Zephyrus M” با ابعاد 38.3 در 26.1 در 1.7 تا 1.98 سانتی‌متر (15.1 در 10.3 در 0.7 تا 0.7 اینچ) و 2.49 کیلوگرم (15.5 پوند) وزن، در چند نسخه مختلف عرضه می‌شود که گران‌ترین مدل آن، 2 هزار و 199 دلار قیمت دارد. این نسخه از لپ تاپ جدید ایسوس به 16 گیگابایت رم DDR4 تجهیز شده و همراه با 256 گیگابایت هارد جامد به اضافه 1 ترابایت هارد هیبریدی (SSHD) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایسوس از سیستم آیرودینامیکی فعال نیز استفاده کرده تا مطمئن شود این محصول جدید و قدرتمند، حین پردازش‌های سنگین خنک باقی مانده و کاربران با افت عملکرد آن مواجه نشوند. به علاوه، کاربران باید در انتظار عملکری روان و بدون نویز باشند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Zephyrus M

در رابطه با پورت‌ها، به لطف وجود یک پورت USB-C، دو پورت USB-3.1 Gen 1، دو پورت USB-3.1 Gen2، جک 3.5 میلی‌متری صدا و HDMI، مشکلی در رابطه با اتصال لوازم جانبی مختلف به آن وجود نخواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در رابطه با این محصول جدید می‌توان به میکروفون داخلی، دوربین HD و باتری لیتیوم یونی چهار سلولی با ظرفیت 55 وات‌ساعت اشاره کرد. به این موارد باید حالت مخصوص تعویض کارت گرافیک را نیز اشاره کنیم که در نتیجه آن کاربران می‌توانند بین “G-SYNC” و حالت ذخیره انرژی یکی را انتخاب کنند.

پیش‌تر وب‌سایت “Engadget” در بررسی مدل قبلی یعنی “ASUS ROG Zephyrus”، از طراحی و قابلیت‌های زیاد خبر داده بود. اگرچه انتظار می‌رفت این مدل، شارژدهی بالاتری داشته و به نمایشگر 4K تجهیز می‌شد، اما ایسوس کارشناسان را بابت توانایی زیاد در پردازش اطلاعات متعجب کرده بود.

هم‌اکنون پیش‌فروش این لپ تاپ با قیمت پایه 1499 دلار آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 2199 دلار، قوی‌ترین نسخه را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به قیافش نمیخوره اینقدر خر باشهه

  2. 2199 دلـــــــــــار. با این وضعیت کنونی ارز باید فقط عکسای این لپتاپو ببینیم